22022011 TiRsDaGeN dEt jA

Oi oi som dagen flyr! [:D] Men jeg syns hverdagen fungerer veldig fint. Var litt spent på hvordan det ville bli med ny jobb og to små som skulle i bhg. Men det går kjempe bra og Sivert koser seg ordentlig i barnehagen.

Hannah har ikke vært på 4 års kontroll ennå, skal neste torsdag. En smule forsiknka på hs.... Men hun veier 16,5 kg og er vel ca 103 høy.
Når legger deres okt.barn seg? Hannah har blitt så vanskelig å legge. Eller hun legger seg men sovner ofte sent. Men hun virker overhode ikke trøtt eller påvirket av det neste dag. Hun sovner sjelden før 20.30 og står da opp mellom 7.30-08.00. Noen ganger er vi oppe tidligere men hun er ikke tidligere trøtt på kvelden alikavel...
Og i helgene havner vi rett i feriemodus, på søndag sovnet hun 22.30!!![8|] Men like blid mandagsmorra.

ORIGINAL: Shopoholic

Da er det straks senga for min del, sliten i dag!
Onsdag i morgen og onsdager liker jeg. Ut og gå tur på morran med ei oppi her i morgen så greit og få i seg en kaffekopp før jeg går [:D]

Hvordan er formen etter inngrepet?

McBaby: Før (altså, mens sambo enda var hjemme på kveldene hver dag) så la de seg kl 20, sånn at faren kunne få 2 timer med dem hver dag. Nå når jeg er alene, så er de i seng innen kl 19.30. I går kveld begynte Ida og gråte og ba om å få legge seg 18.40, hehe, og hun sov til 7 i dag. De våkner veldig sjelden før 7 i allefall.

ORIGINAL: ~Mandy~

ORIGINAL: MaRtE:)

god morgen[:)]

her har vi bare ett stk barn hjemme, maria er på vinterferie hos farmora si[:)] stor forskjell på en og to så det blir nok noe roligere dager ja.

i går var vi på 4 årskontroll, det gikk jo greit det, men stakkars thomas hører dårlig på et øre[&o] har jo alltid vært dårligere på et øre, men legene har alltid unnskyldt det med at han sikkert bare er litt forkjøla. jadda, så da blir det ny runde leger og div, men bra han får hjelp i tide. kjedlig om det skulle gå utover språket eller at han ikke får med seg beskjeder og sånt når han begynner på skolen.

i dag før vi sto opp blødde thomas neseblod sånn helt uten videre, det bare rant plutselig. noen som har vært borti det??? mannen er sånn da, han blør hvis han er sliten/sovet lite. mulig det er en sammenheng der da.

ha en fin tirsdag!

E er i følge hs så godt som døv på v.øre.. Skal også sjekkes videre..
Håper i det lengste at det er et lite inngrep som kan ordne det. Hun har veldig trang øregang på v.side så håper den kan "blokkes" ut og gi bedre hørsel og  alt ellers er ok.
Masse lykke til [:)]
takk[:)]  håper også det kan ordnes enkelt. lykke til til dere også!

Back
Topp