22022011 TiRsDaGeN dEt jA

Looney

Forumet er livet
VIP
Broommm brommen starter igjen....

Snuppa ble lagt på rommet sitt for en drøy time siden og sovnet uten tull. Så får vi e hvor lenge hun sover, og hvor mye søvn det blir på mor i natt.

Skal straks legge meg jeg.

Fri i dag også[:)]

Planen i dag er å levere Vilde i bhg. Så tar jeg og Heidi turen inn til sykehuset. Vi skal inn for en snakk med legen som skal operere henne den 8 mars

Litt nervøs siden jeg reiser inn alene med henne

Forteller mer senere

Ha en fortryllende dag snupper[:D]

God morgen! [:)]

Tobias 2 år, 5 mnd og 1 dag - og bæsja på do helt av seg selv, og sa faktisk i fra først!! [:D][:D] Første gang han har bæsja på do uten at klyster er involvert, og mor er stolt! [;)]

I dag skal vi på PulsSpinn, eller - jeg i allefall. Ungene skal jo leke i barnepassen. Etterpå skal vi på biblioteket, også skal Tobias klippe seg 11.45. Lynet McQueen-hår står på ønskelista... [:)]

Senere i dag skal vi bare være hjemme, minstemann ønsker seg pizza til middag i dag, så mulig jeg slår til med en frossenpizza da. Ser ikke helt poenget med å lage en hjemmelaga bare for oss tre, særlig med tanke på at ungene garantert ikke spiser så alt for mye.

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

god morgen[:)]

her har vi bare ett stk barn hjemme, maria er på vinterferie hos farmora si[:)] stor forskjell på en og to så det blir nok noe roligere dager ja.

i går var vi på 4 årskontroll, det gikk jo greit det, men stakkars thomas hører dårlig på et øre[&o] har jo alltid vært dårligere på et øre, men legene har alltid unnskyldt det med at han sikkert bare er litt forkjøla. jadda, så da blir det ny runde leger og div, men bra han får hjelp i tide. kjedlig om det skulle gå utover språket eller at han ikke får med seg beskjeder og sånt når han begynner på skolen.

i dag før vi sto opp blødde thomas neseblod sånn helt uten videre, det bare rant plutselig. noen som har vært borti det??? mannen er sånn da, han blør hvis han er sliten/sovet lite. mulig det er en sammenheng der da.

ha en fin tirsdag!

Straks på verkstedet for å bytte batteriet på bilen. Gidder ikke ha startproblemer mer[:)]

-5.2 % i vekt. Det ser mye bedre ut enn antall kilo[8D]
PRØVER å rydde i klærne til ungene men det er ikke lett...har mye hjelp i dag...

ORIGINAL: ~Mandy~

PRØVER å rydde i klærne til ungene men det er ikke lett...har mye hjelp i dag...

hvordan var det man regnet ut sånn igjen?

hvor lang og tung er deres 4 åringer??? thomas var 107 cm som var normalen og 15,5 kg som var for lite, men jeg er ikke bekymra. helsesøstra syns visst det var litt lite, men jeg VET de er arvelig belasta.

ORIGINAL: ~Fruen~

Vektnedgang delt på førvekt ganger 100
eks er en 98 kg og går ned 12 kg
12/98*100=12,2 %

ORIGINAL: MaRtE:)

hvor lang og tung er deres 4 åringer??? thomas var 107 cm som var normalen og 15,5 kg som var for lite, men jeg er ikke bekymra. helsesøstra syns visst det var litt lite, men jeg VET de er arvelig belasta.

Heidi er 104 cm lang og veier 15kg

Ida var 108,7 cm og 19,7 kg for et par-tre uker siden, men da hadde hun gått ned et par kg pga lungebetennelsa da. Hun er på vei opp igjen nå, veide 20,7 kg for en uke siden.
Synes ikke Thomas er bekymringsverdig liten altså!

12/98*100=12,2 %

Da har jeg gått ned 19,5%

MaRtE: Leit å høre om hørselen til Thomas [&o] Bra han får hjelp nå! Og ang. neseblod, jeg er også sånn at jeg plutselig kan begynne å blø neseblod, har vært sånn i alle år. Tobias ser ut til å være arvelig belasta, for han også har blødd neseblod helt ut av det blå.

Tobias er nyklipt, ble hanekam helt ned til nakken, knalltøff! Nå sover han endelig, og jeg skal spise en meget sen lunsj takket være trassete barn og masse melkesøl ved deres lunsjbord. Sliten allerede jeg, og klokka er langt unna leggetid.

12/98*100=12,2 %

Hmz da har jeg altså gått ned 25% jeg da

12/98*100=12,2 %

ORIGINAL: Buffi

12/98*100=12,2 %

Hmz da har jeg altså gått ned 25% jeg da

Ble en lang dag på farten. Men hjemme for litt siden og N er i seng, men han sover ikke enda. Snuppelure koser med pappaen sin. Jeg skal straks dra for å ta sol[:)]

god morgen[:)]

her har vi bare ett stk barn hjemme, maria er på vinterferie hos farmora si[:)] stor forskjell på en og to så det blir nok noe roligere dager ja.

i går var vi på 4 årskontroll, det gikk jo greit det, men stakkars thomas hører dårlig på et øre[&o] har jo alltid vært dårligere på et øre, men legene har alltid unnskyldt det med at han sikkert bare er litt forkjøla. jadda, så da blir det ny runde leger og div, men bra han får hjelp i tide. kjedlig om det skulle gå utover språket eller at han ikke får med seg beskjeder og sånt når han begynner på skolen.

i dag før vi sto opp blødde thomas neseblod sånn helt uten videre, det bare rant plutselig. noen som har vært borti det??? mannen er sånn da, han blør hvis han er sliten/sovet lite. mulig det er en sammenheng der da.

ha en fin tirsdag!

E er i følge hs så godt som døv på v.øre.. Skal også sjekkes videre..
Håper i det lengste at det er et lite inngrep som kan ordne det. Hun har veldig trang øregang på v.side så håper den kan "blokkes" ut og gi bedre hørsel og  alt ellers er ok.
Masse lykke til [:)]

Døgnet mitt har ikke nok timer...

Back
Topp