22 uker i dag

Trone

Gotta love ebay
VIP
22 uker i dag, så i morgen er jeg 5 mnd på vei, juhuuu!!!
Snuppa har "lekt" med Fredrik i kveld, hehe!! Hun prikket på magen og han sparket tilbake, hehe!! Fantastisk å se på [:)][:)]
Så fant hun ut at hun skulle legge øret nedpå magen og høre om det var noen lyder der inni, hihi!! Det resulterte i at han gav henne 3 drylerspark rett i øret, hahahahah!!! Men hun bare lo da, selv om hun kvakk/stokk nok litt med første spark, hehe!!

Her er min mage fra tidligere i dag [:)][:)]

Hehe så artig. Grattis med 22 uker. Flotte babyhuset [:D]

Takktakk!! [:)][:)] Og nå er klokken passert midnatt så da er jeg jaggu 22+1 og dermed offisielt 5 mnd på vei! [:D][:D][:D]
Juhuu!!!!!! 3 mnd og 1 uke til permisjon, heheheh!!!!!!!

ORIGINAL: Trone

Takktakk!! [:)][:)] Og nå er klokken passert midnatt så da er jeg jaggu 22+1 og dermed offisielt 5 mnd på vei! [:D][:D][:D]
Juhuu!!!!!! 3 mnd og 1 uke til permisjon, heheheh!!!!!!!

Her må alt telles med, vet du. [8D]

gratulere me 5 mnd [;)]
kjempe fin mage du har[;)]

Jeg er også snart 22 uker på vei (på fredag) , men har ikke så stor mage som deg og ikke kjenner jeg spark heller [&:] Syns det er ltt dumt, blir misunnelig på dere som kjenner det så tydelig. Er veldig usikker på hva jeg egentlig kjenner...og om jeg kjenner noe.

Men var hos jordmor i går og hører jo at den lille har sterk og fin puls, pluss at hun sier morkaken min ligger foran som en dyne over fosteret, og at det derfor kan være vanskeligere å kjenne bevegele enda. Så jeg er jo ikke direkte bekymret, men ganske utålmodig kan du si! [:o]

Herligheten så fin mage du har Trone - skikkelig struttemage på selveste 22-ukers-dagen[:)]

Gøy å høre at dine to skjønne allerede har funnet tonen!! hi hi

Ana22 Tusen takk! :) Koslig å høre [:)][:)][:)]
Ym Da er det jo kanskje ikke så rart du ikke har kjent noe til nå :) Det kommer når du minst aner det, skal du se [:D][:D]
Nikkiline Takker og bukker! [:D][:D][:D] Er nesten så jeg håper det skal stagnere litt, hehe! har ingen lyst til å bli så stor som jeg var med snuppa.. Da var jeg større enn magebildet til embriks mamma når hun går på overtid. Og så tungt har jeg ikke lyst å ha det igjen. Men selvfølgelig, hallo! Magen vokser i sitt tempo og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Så lenge Fredrik har det bra, så er det det viktigste for meg :)

Back
Topp