22. Juli

Yiggah

Elsker forumet
Jeg følger med på tven, og har gjort det store deler av dagen. Har grått, selv om jeg ikke er direkte berørt. Jeg synes det er kjempefint at de minnes denne dagen, 1 år senere, på store deler av tvkanalene! :-) Jeg blir ekstra stolt av å bo i Norge, når jeg ser hvor mye vi står sammen og bryr oss! Flere som følger med? :-)

Kjente bomben direkte i hjemmet vårt, og har vært veldig nært på bestekameraten min som mistet lillesøsteren sin. Vi mistet også en organisasjonskollega, og en tredje venn av oss overlevde. 

I dag nyter jeg å trekke meg litt tilbake å heller følge markeringen hjemmefra. Det føles veldig riktig, og veldig deilig, etter å ha bodd i veisperringer og ruiner det siste året. 

Tremenningen min var en av de som ble drept på Utøya, så jeg føler et behov for å følge minnemarkeringer, spesielt derfra. Å se bilder derfra, er helt absurd..
Det er samtidig så fint, jeg blir kjemperørt av alle sammen. Spesielt Jens, han er helt fantastisk! Og kongefamilien, makan til fine folk, altså. Det er mye negativt å si om Ola Nordmann, men når det gjelder, så er vi fanden meg så solidariske og inkluderende at det finnes ikke måte på! Jeg er stolt av å være norsk.

Back
Topp