22 dpo....

Har kasta de gamle, men skal legge ut når jeg tar neste gang. Planen er å vente til mandag, hvis jeg klarer. Kaaaanskje ta en på lørdag. Har en to tester liggende, er en type cb, men ikke digitale, de viser kryss hvis det er positivt. Men hvis det fortsatt er negativt da, så tror jeg det blir flere billigtester!
Men syns du at du har noen symptomer da?? Det er litt der jeg sliter...føler meg liksom ikke gravid i grunn. Liiiitt øm i fronten kanskje, også har jeg hatt litt stikking på en måte i eggstokkene, men det bytter veldig på hvilken side det stikker.
Rart det evt. skal være sååå stor forskjell på svangerskap. For dette ligner virkelig ikke på forrige gang.
Så skal jeg ta en titt på nye tråden din!
La merke til flere bilder som var lagt ut, hvor jeg ikke så noen ting :P er ikke alltid så lett å skimte de strekene :P

Har kasta de gamle, men skal legge ut når jeg tar neste gang. Planen er å vente til mandag, hvis jeg klarer. Kaaaanskje ta en på lørdag. Har en to tester liggende, er en type cb, men ikke digitale, de viser kryss hvis det er positivt. Men hvis det fortsatt er negativt da, så tror jeg det blir flere billigtester!
Men syns du at du har noen symptomer da?? Det er litt der jeg sliter...føler meg liksom ikke gravid i grunn. Liiiitt øm i fronten kanskje, også har jeg hatt litt stikking på en måte i eggstokkene, men det bytter veldig på hvilken side det stikker.
Rart det evt. skal være sååå stor forskjell på svangerskap. For dette ligner virkelig ikke på forrige gang.
Så skal jeg ta en titt på nye tråden din!
La merke til flere bilder som var lagt ut, hvor jeg ikke så noen ting :P er ikke alltid så lett å skimte de strekene :P

Tenker jeg også tar ny test til helgen hvis de har kommet til da:) blir dyrt dette:p forgie gang tok jeg 3 tester 1-2 dager før ikm og det var alt jeg trengt for selvom de to første var svak positiv var det ingen tvil;)
Når jeg tenker tilbake hadde jeg ikke mer symtomer da en jeg har nå, merket i grunn ikke på kroppen at jeg var gravid før jeg begynte å kaste opp i uke 6-7. Hadde vel litt øme brystert og det har jeg nå også. Men på en helt annen måte, no prikker det liksom i brystene.

Synes det er så rart at ikke tr har kommet enda, for har ikke følt meg gravid, i følge bv terminkalkulator skal jeg være 4+3, så synes det er rart at ikke testene slår ut! Kjempe frustrerende:(

Jaja, vi får teste "sammen" til helgen, hvis ikke tanta kommer før den tid:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke for å være kjip eller slem her, men det kan jo være at du/dere har hatt en syklus uten el...
Jeg hadde en slik syklus for et par år tilbake. Testa med el-tester, de ble positive, og jeg hadde masse el-slim, men tanta kom aldri til rett tid, og jeg fikk heller ikke positiv g-test. Det viste seg da at jeg ikke hadde hatt el, da fikk jeg heller ikke mensen, og gikk rett på neste el som kom ca 2 uker etter.
Det er forferdelig kjedelig når det skjer, men det er dessverre ikke uvanlig. At el-testene blir positive betyr jo bare at kroppen prøver på el, den eneste måten å vite sikkert at el faktisk ble gjennomført er ved å tempe eller evnt ta blodprøver...

Håper så klart at dere er gravide, men følte bare for å "advare" dere litt...
Men jeg krysser fingrene for at jeg får se bilder av flotte, positive g-tester veldig snart! ;)

Jeg syns bare det er kjekt å høre hva andre har opplevd, så bare fint at du forteller har tenkt litt i de baner selv, siden jeg ikke syns jeg har særlig symptomer, men får bare vente litt til og se

Da kom tanta:( selvfølgelig den dagen jeg begynte og tro at jeg faktisk kunne være gravid... Jaja... Då er eg i hvertfall begynt på ny pp;)

åååh, så kjedelig!! :/ Her har det fortsatt ikke kommet noe, så jeg har jo et liiiiite håp enda. Håper det klaffer denne perioden i stedet da!!

åååh, så kjedelig!! :/ Her har det fortsatt ikke kommet noe, så jeg har jo et liiiiite håp enda. Håper det klaffer denne perioden i stedet da!!

Så bra at du ikke har fått besøk enda!! X-fingrene for at hun ikke kommer til deg og

nei, nå er jeg bare sur!!!! kan ikke den drittanta bare komme, så vi kan prøve på nytt?? Jeg blir så utrolig frustrert når alle testene jeg tar, er negative!! Sorry at det blåses ut her...ble bare så fryktlig irritert på kroppen! Kunne vel mye heller latt være å få den når jeg gikk på pilla :P

nei, nå er jeg bare sur!!!! kan ikke den drittanta bare komme, så vi kan prøve på nytt?? Jeg blir så utrolig frustrert når alle testene jeg tar, er negative!! Sorry at det blåses ut her...ble bare så fryktlig irritert på kroppen! Kunne vel mye heller latt være å få den når jeg gikk på pilla :P

Kjenner meg igjen fra forrige syklus - man kan liksom ikke la hver med å håpe heller når mens ikke kommer, til tross for neg. Tester. Også vil man jo bare få startet å prøve på nytt. MEN, det skl sies at jeg hadde min siste mens 17 august, og ble mest sannsynlig befruktet kun for noen uker siden - så du bør fortsette å prøve, for det kan være at du ikke engang har hatt eggløsning og at kroppen bare har hoppet over en syklus :-)

Back
Topp