Har kasta de gamle, men skal legge ut når jeg tar neste gang. Planen er å vente til mandag, hvis jeg klarer. Kaaaanskje ta en på lørdag. Har en to tester liggende, er en type cb, men ikke digitale, de viser kryss hvis det er positivt. Men hvis det fortsatt er negativt da, så tror jeg det blir flere billigtester!
Men syns du at du har noen symptomer da?? Det er litt der jeg sliter...føler meg liksom ikke gravid i grunn. Liiiitt øm i fronten kanskje, også har jeg hatt litt stikking på en måte i eggstokkene, men det bytter veldig på hvilken side det stikker.
Rart det evt. skal være sååå stor forskjell på svangerskap. For dette ligner virkelig ikke på forrige gang.
Så skal jeg ta en titt på nye tråden din!
La merke til flere bilder som var lagt ut, hvor jeg ikke så noen ting
er ikke alltid så lett å skimte de strekene 
Men syns du at du har noen symptomer da?? Det er litt der jeg sliter...føler meg liksom ikke gravid i grunn. Liiiitt øm i fronten kanskje, også har jeg hatt litt stikking på en måte i eggstokkene, men det bytter veldig på hvilken side det stikker.
Rart det evt. skal være sååå stor forskjell på svangerskap. For dette ligner virkelig ikke på forrige gang.
Så skal jeg ta en titt på nye tråden din!
La merke til flere bilder som var lagt ut, hvor jeg ikke så noen ting