22 dpo....

Lykkelin

Flørter med forumet
Jha... Da er eg altså 22 dpo, 8 dager over IKM, ingen tr i siktet, tappen er luket og hard. Men fortsatt negativ g-test:/ forvirret?! Jaaaa..

Noen andre som har opplevd dette? Har dere vært gravid selvom du ikke fikk positiv gt?

Hadde positiv EL test 21.september, mye el slim, med litt ferskt blod 22 og 23 september.

Har ikke flere gr tester i hjemmet:/ tok billig EL test strimel i kveld, og fikk en svak test strek. Fortellere det noe?

Håper noen kan svare meg:) på forhånd takk!:)

Det kainn hend at du e av dæm som produsere hcg litt seint, sånn at utslag på testa blir forsinka....
Krysse fingran for dæ å håpe på en positiv test snart :)
Venninna mi va gravid,men fekk itj positiv test før hu va 4 uka på vei....:D

Kan jo være, men med første mann testet eg positivt 2 dager før Ikm:/ ja ja får ta en ny test i dag eller i morgen.

Bør eg vente på morgen urin selvom eg har gått så mange dager over ikm? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jo være, men med første mann testet eg positivt 2 dager før Ikm:/ ja ja får ta en ny test i dag eller i morgen.

Bør eg vente på morgen urin selvom eg har gått så mange dager over ikm? :)

Ja, dersom du produserer hcg sent så vil du har lite i kroppen, og det er mer konsentrert i morgenurin. Man kan ta tester midt på dagen når man har produsert hcg en stund, da vil man ha høyt nok nivå midt på dagen og. Eventuelt kan du jo dra til legen å ta blodprøve etter hvert da? Hvis du har hatt helt stabile sykluser før.

Har ei veninne som nå er gravid for andre gang, hun fikk ikke positiv test før uke 7 i begge graviditetene :)
Så noen produserer vel bare lite til å bynne med :)

Tok ny test i morges, ser ut som skyggestrek, veldig veldig svak doc morris. Har bestilt strimler og cb digital med ukeindikator på billigtester.no.

Får vente til de kommer i posten med å teste igjen:)

Men er litt frustrerende da!:(

Åh så spennende da! :D Herlighet!!!

Tok ny test i morges, ser ut som skyggestrek, veldig veldig svak doc morris. Har bestilt strimler og cb digital med ukeindikator på billigtester.no.

Får vente til de kommer i posten med å teste igjen:)

Men er litt frustrerende da!:(

Håpe på positivt svar. Xxe fingrene

Har hatt det, 29 dager:) men etter jeg tok ut kobber spiralen i august var den sykluslengden august/september 23dager, stusset litt på det . men tok el-tester rundt det tidspunktet kalenderen sa eg hadde el. Fikk positiv el test 2 dager på rad så var det negativ igjen. Samt el slim.

Har tenkt at syklusen kanskje var litt lengre denne måneden men no er eg jo på dag 33:/ også veldig rart med positiv el test for snart 4 uker siden:/

Kan legge ut dagens test, ser dere noe? Jeg og mannen ser en svak svak svak strek. Men kan jo være ønsketenkning:p

ImageUploadedByBV Forum1381952489.747296.jpg

Det er jo helt sprøt!!:p men har jo hørt og set på tlc:p om de som ikke visste at de var gravid før de føder, og mange der har jo bare fått negative tester:p hvis ikke tanta er kommet til søndag MÅ jeg jo neste være gravid:p

Så godt å lese at det er flere....jeg hadde første dag i siste mens 10.sept. Slutta på pille i juni, og har hatt sykluser på mellom 23 og 26 dager etter dette. Nå har jeg plutselig gått maaaange dager over, testa noen ganger forrige uke, og på mandag, da hadde jeg cb hvor det stod helt tydelig "ikke gravid", utrolig surt!! Men jeg har jo fortsatt ikke fått mensen, samtidig føler jeg meg egentlig ikke gravid heller. Hele kroppen har plutselig blitt et mysterium... :/ Forrige gang testa jeg positivt samme dag som forventa mens...så det er jo helt uvant å måtte vente. Så jeg klamrer meg til håpet om at ting har skjedd sent, eller at jeg produserer veldig lite hcg. Ikke meningen å kuppe noen tråd, syns bare det var veldig godt å finne noen som var i "samme båt" ! Håper dere får positiv test snart!!!
Blir spennende å følge med! :D

Du kupper absolutt ikke tråden!:) vil veldig gjerne høre fra andre i samme situasjon;)

Jeg og testet med cb digital, i forrige uke 2 ganger. Negativ begge to!

Det som er så kjipt, har testet med mange forskjellige typer tester, å når alle blir negativ mister mann håpet. Men så lenge tanta ikke kommer;) xxx

Testet med doc morris i dag, vi kan skimte noe på den men er så sinnsykt svakt så må lese den som negativ:(

Blir spennede å følge med deg, må oppdatere;) legg gjerne ut dine test bilder her:)

Laget en ny tråd bare med bilde av testen, litt greit å høre om andre ser den supersvake streken eller om det er ønskesyner:p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp