22.august ble jeg mamma OG tante!

karolineth

To små hjertegull i magen <3
22.august våknet jeg av stikking i mage og underliv, gikk over etterhvert å da tenkte jeg ikke mer på det. Plutselig fikk jeg telefon fra min mor som var overlykkelig etter å ha blitt bestemor bare noen minutter tidligere! Jeg ble høvelig godt humør siden jeg alltid har ønsket meg ett lite tantebarn :)

I 16 tiden gikk jeg og samboeren på butikken, riene jeg har gått med i en mnd ble plutselig annerledes.. Det gjorde rett å slett vondt i hele ryggen! I 18 tiden ringte jeg til føden og siden jeg hadde planlagt keisersnitt ba hun meg om å pakke bagen min å gjøre meg klar til å bli sendt med ambulanseflyet.
I 20 tiden var jeg framme på sykehuset.. 4 cm åpning!
Det ble gjort klart til keisersnitt på null komma niks! Før jeg visste ordet av det lå jeg på operasjonsbordet.

Jeg var rimelig stresset siden samboeren min ikke fikk plass i ambulanseflyet og derfor ikke var kommet fram til sykehuset enda. Men min bror som hadde blitt pappa noen timer tidligere passet på meg hele veien fram til min samboer kom!
Litt spesielt :)

Plutselig var jeg blitt både tante og mamma!

ImageUploadedByBV Forum1408860566.937044.jpg
Mine vakre skatter, loke og aila sofie ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye som både mamma og tante :D Nydelige babyer!! :)
 
Wow!! Morsom historie :) gratulerer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy Gratulerer så mye med tvillinger og tantebarn <3
 
Gratulerer så masse som mamma og tante:-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulera so mykje!! :) Og for ein artig tilfeldigheit! :) Kos deg som mamma til 2, og tante til 1! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer dobbelt da med kjempefine små :D
Ja faktisk trippelt med tantebaby og alt!
 
Gratulerer med dine to nydelige babyer:) Og gratulerer med tantebarn! Det ble jo litt av en dag:)
 
så moro da :) gratulerer som mamma og tante :)
 
Så artig!! :D Gratulerer som både mamma og tante!! ;)
Dobbel lykke ❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye som både mamma og tante. For en spesiell dag :)
 
For en gledesdag :) Gratulerer med to nydelige små, og som tante i tillegg!
 
Oy, gratulerer så mye! Tre nye babyer i familien på samme dag er jo litt spesielt :)
Kos dere masse!

Hvilken uke ble de født i?
 
Back
Topp