.....

Trist når det føles sånn! Men ei kjekk og morsom jente som deg får seg vel fort noen nye venner? Ingen på skolen eller noe som kan være "aktuelle"?

Jeg har ikke så ofte kontakt med venninnene mine jeg heller, men det er mest fordi det bare blir sånn, ingen av oss tar seg tid, liksom. Når vi først møtes har vi det alltid hyggelig.

Uff da, så trist du føler det sånn..[:(][:(][:(]

Jeg vil tippe at du finner nye venner som du kommer til å ha for alltid nå mens du studerer.. Blir ofte sånn at man knyter noen nye band da.. Og som Glad70 sier kjekk og morsom som du er så tror jeg ikke det tar lange tida[:)] Og de som har farta langt av sted kommer vel tilbake[:-]

Jeg er heller ikke flink til å holde kontakten med folk for tida.. Vet ikke hvorfor det blir sånn. Egentlig savner jeg litt å ut å finne på ting med venninnene mine, men så orker jeg ofte ikke..[&:]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

Trist når det føles sånn! Men ei kjekk og morsom jente som deg får seg vel fort noen nye venner? Ingen på skolen eller noe som kan være "aktuelle"?

Jeg har ikke så ofte kontakt med venninnene mine jeg heller, men det er mest fordi det bare blir sånn, ingen av oss tar seg tid, liksom. Når vi først møtes har vi det alltid hyggelig.

Samme her.
Er ikke ofte jeg treffer venninner igrunn.  Men nå har jeg liksom ikke tid til det. [&:]
Men vi holder kontakten via tlf/sms. [:)]

Å? Har DU noe å drive med da???[8|] [:D][:D][:D]

Jeg har vel strengt tatt tid. Men ofte ikke ork. Etter endt arbeidsdag, og noen hektiske ettermiddagstimer med middagslaging og leking med Isabelle osv (vil jo gjerne ha litt "kvalitetstid" med henne også) så er det godt å bare sette seg ned litt. Har mye husarbeid "på vent" da, men det ender jo som regel med at kveldene går med til bv + tv...

Åå.. Det er så fryktelig trist å ha det sånn.. [:(][:(]Sånn hadde jeg det alltid før jeg "traff" bestevenninnen min. Da hadde jeg INGEN.. Men er du fra bergen eller i nærheten, så er det bare å slenge seg på! [:D][:D]

Så dumt da! Skjønner godt hva du mener!! [:(]

Jeg flytta hit som jeg bor nå for 4 år siden, hadde ingen venninner her. Er siste 1 1/2 året at jeg har fått 2-3 venninner som jeg kan prate mye med!

Ellers så er venninnene mine spredt litt rundtom, heldigvis er ikke de 2 bestevenninnene mine lenger borte fra meg enn 30-70min.

ORIGINAL: EmmaT

[&o] føler meg ensom og alene. har ikke så mange venner lengre. er vant med mange. savner sånne bestevenninner jeg hadde på vgs. de er dessverre spredd seg langt ut i verden.

Samme her. Alle mine venner bor enten i Bergen eller på Østlande.Så en blir en del aleine hjemme kan en si. Få håpe jeg kommer i kontakt med noen her på den nye plassen..håper å få kontakt med noen av mødrene og fedrene som også er i samme barnehage som Sandra. Så jeg forstår godt hvordan du har det snuppa

Jeg skjønner hva du mener. Vi var en venninnegjeng som holdt ilag hele barne og ungdomskolen og videregående, men etter det ble vi spredt for alle vinder![&o] Når jeg gikk på høyskolen savnet jeg det igrunnen ikke så mye siden jeg fikk nye venninner, men når jeg da begynte i jobb så mista jeg kontakten med de også siden vi på nytt igjen havna på ulike plasser i Norge.

Vi 9 som har vært venninner siden barneskolen har et treff i året og det er i jula. Da er alle hjemme på juleferie og da prioriterer alle å møtes. Det er alltid veldig trivelig.

Det er ikke så lett å sosialisere når vi har fått barn, og spesielt ikke for deg som er alene. Som jeg har forstått det er du ganske ung, så det er kanskje ikke så mange av dine venninner som er i samme situasjon som deg?

Du kommer nok til å møte nye venninner snart![:D]

Back
Topp