Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Trist når det føles sånn! Men ei kjekk og morsom jente som deg får seg vel fort noen nye venner? Ingen på skolen eller noe som kan være "aktuelle"?
Jeg har ikke så ofte kontakt med venninnene mine jeg heller, men det er mest fordi det bare blir sånn, ingen av oss tar seg tid, liksom. Når vi først møtes har vi det alltid hyggelig.
Samme her.
Er ikke ofte jeg treffer venninner igrunn. Men nå har jeg liksom ikke tid til det. [&:]
Men vi holder kontakten via tlf/sms. [:)]
ORIGINAL: EmmaTSamme her. Alle mine venner bor enten i Bergen eller på Østlande.Så en blir en del aleine hjemme kan en si. Få håpe jeg kommer i kontakt med noen her på den nye plassen..håper å få kontakt med noen av mødrene og fedrene som også er i samme barnehage som Sandra. Så jeg forstår godt hvordan du har det snuppa
[&o] føler meg ensom og alene. har ikke så mange venner lengre. er vant med mange. savner sånne bestevenninner jeg hadde på vgs. de er dessverre spredd seg langt ut i verden.