21 uker!!!

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Nedtelling til uke 24..! Så man vet at legene gjør en innsats for at lillegutt skal klare seg!Hadde premature rier fra uke 26 med nr 2 i rekken...
Neste nedtelling blir til uke 35..da min (nr2)mellomste datter ble født..

Så yeeey som ukene flyr!! Vannvittig også!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trodde det var 23+0 jeg?? Jeg som har telt ned :p er 23 uker i morgen

Sent from my iPhone

Det er 23 uker ja :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har nedtelling til uke 24 ;) hørt så mye forskjellig så tar heller en uke ekstra :p
Uansett så går dagene å ukene utrolig kjapt avgårde!!

Mener det er en pågående debatt i fagmiljøet om når de forsøker å redde barnet. Noen vil forsøke fra uke 23 og noen fra uke 24.

Tenker ikke så mye over det. forhåpentligvis vil ingen av oss måtte forholde oss til det!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da får jeg telle 1 dag og så 1 uke i parentes ;)

Sent from my iPhone

Mener det er en pågående debatt i fagmiljøet om når de forsøker å redde barnet. Noen vil forsøke fra uke 23 og noen fra uke 24.

Tenker ikke så mye over det. forhåpentligvis vil ingen av oss måtte forholde oss til det!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt enig :) men for min egen del som har vært plaget med prematur rier å for tidlig fødsel vil jeg gjerne komme så langt som mulig ....hjelper med nedtelling altså.. :)

Jeg trodde også det var uke 24, men uansett, vi er nå der snart jenter :)

Vet ikke jeg ville gjort dersom barnet kom i uke 23 og det sykehuset jeg skal på ikke forsøker å redde barnet før i uke 24 :( Håper vi alle slipper å gjennomgå noe sånt.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uansett så nærmer vi oss :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det varierer fra sykehus til sykehus har jeg hørt

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Dette skal gå bra for oss alle :D

Men uansett er det flott med delmål på veien! Jeg teller ned til 23, 26+1 (3D-ul og 100 dager igjen), 27, 30, 35, 37.... :D mange nedtellinger på gang

Sent from my iPhone

Back
Topp