21 uker!

Blistex

Forelsket i forumet
Jeg synes dette går raskt jeg! Etter at jeg bikka 12 uker synes jeg tida bare har rast av gårde, og vips står jeg her med en livlig kul på magen! Det hele har faktisk ikke gått opp for meg ennå... Tenk at vi er så heldige at vi får oppleve dette :)

emoticon

Ja, samme her :) Etter 12 uker har jeg visst at jeg er gravid, og nyter det :) :) Har en tydelig kul på magen, og ser veldig gravid ut :D

*Lykkelig*

jeg vet.....de første ukene gikk så treigt siden jeg fant det ut relativt tidlig, men når har ukene flydd avsted :)

Føler det samme som deg:) tenk at med jula er vi over 25 uker, og da bare 15 uker igjen :) spennende!

æ har d desværre motsatt.... å etter å ha blitt fløtta henholdsvis 14 å så 6 daga  telbake så går d ikkje no fortar.... nu går æ liksom uke 19-20 på nytt, å etter mine egene meininge ska æ være sån passert uke 23..... meeen... lite æ får gjort me d...

Jeg synes også det går fort!! Tenk, over nyttår er vi høygravide! Hjelp!! :-) Med Sondre var det helt annerledes, husker jeg. Da gikk det kjempeseint.....

Back
Topp