21.nov - HELG

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Å så deilig med helg!
Litt jobbing først

T og jeg skal på senteret en tur etter skolen, bytte noen gaver og hente pakke. Så blir det helg på oss alle mann.
Mannen kom hjem i natt, men dro av gårde i morges og blir nå borte til midten av beste uke. Så vi får se hva helgen bringer :)
 
Det blir ikke helg på meg denne helgen :p

Håper å få gjort mest mulig av forberedelsene til forelesningen ferdig denne helgen. Så kan jeg lage presentasjon og øve meg i neste uke før vi reiser.

Tenk, om 10 dager er jeg ferdig utdannet :D

Hermine er reist på hytta med bestemor og bestefar. Så stolt jente som skulle reise alene sammen med dem ;) Tror nok de blir å kose seg masse sammen alle tre! :)
 
Det blir ikke helg på meg denne helgen :p

Håper å få gjort mest mulig av forberedelsene til forelesningen ferdig denne helgen. Så kan jeg lage presentasjon og øve meg i neste uke før vi reiser.

Tenk, om 10 dager er jeg ferdig utdannet :D

Hermine er reist på hytta med bestemor og bestefar. Så stolt jente som skulle reise alene sammen med dem ;) Tror nok de blir å kose seg masse sammen alle tre! :)
Tenk at du snart er ferdig :eek:
Helt utrolig :D
 
Så synd han måtte reise så fort... god helg :)

Oi, Marianne. Så herlig å snart være ferdig. Misunner deg :-D :-D

Så hyggelig med fjelltur med besteforeldrene :-D
 
Så synd han måtte reise så fort... god helg :)

Oi, Marianne. Så herlig å snart være ferdig. Misunner deg :-D :-D

Så hyggelig med fjelltur med besteforeldrene :-D
Ja, men det kom litt brått på. Vi skal jo reise i dåp neste fredag, og eksamen er dagen etter at vi kommer hjem :eek: Så ble litt stressa ;)
Vil jo også ha Hermine hjemme neste uke så hun ikke blir syk(ere) til vi skal reise. Så det ble litt kaos, men vi skal nok få det til på et vis!
 
Så synd han måtte reise så fort... god helg :)

Oi, Marianne. Så herlig å snart være ferdig. Misunner deg :-D :-D

Så hyggelig med fjelltur med besteforeldrene :-D
Han har vært satt opp på øvelse hele uken, meb ikke hatt vakt på natta bortsett fra en natt, så da har han stort sett sovet hjemme :) men resten av øvelsen er i en helt annen by, hvertfall fra i går/i dag til midten av neste uke :)
Egentlig skulle han være borte to uker i strekk, så det var koselig å ha han hjemme litt denne uken.
 
T og jeg fikk byttet et par gaver i dag. Han endte til og med opp med 20 kr til overs og en bukse ekstra etter å ha byttet Lego og en vest til større str!
Så han er fornøyd. Har lovet legolek med han når minsten er i seng.
Vi var lenge i Bhg ved henting, koselig å se hvordan de har det der, og å prate litt med ped.leder! Stas for T å være innom og!
Nå er det sofaen men snart legging :)
 
Hei :)

Idag har jeg laget to kakebilder på pc'en som jeg fikk bestilt :) en til en bestilling og den andre er til Emira sin bursdag ;)
Etter det har jeg og sambo holdt på med husarbeid! Såå ble det henting av unger og middag :)

Leoh har fått litt feber da :( vet ikke om det er pga tennene, forkjølelsen som ble litt verre etter å ha blitt litt bedre, ELLER om han har fått en ny forkjølelse før den andre var gått over?:p men okei form bortsett fra at han måtte sove litt istad!

Ikveld blir det julebrus og smultringer jeg fikk av pappa :D (kjøpt i sånn bod) :)
 
Vi sitter her uten barn :eek: Er så rart :p

...men utrolig godt :D

Jeg jobba frem til 19.30 da, og så har vi spist burger med chips :)

Nå skal vi lage julekort og se serier!
 
Hei :)

Idag har jeg laget to kakebilder på pc'en som jeg fikk bestilt :) en til en bestilling og den andre er til Emira sin bursdag ;)
Etter det har jeg og sambo holdt på med husarbeid! Såå ble det henting av unger og middag :)

Leoh har fått litt feber da :( vet ikke om det er pga tennene, forkjølelsen som ble litt verre etter å ha blitt litt bedre, ELLER om han har fått en ny forkjølelse før den andre var gått over?:p men okei form bortsett fra at han måtte sove litt istad!

Ikveld blir det julebrus og smultringer jeg fikk av pappa :D (kjøpt i sånn bod) :)
God bedring til minsten!

Smultringer er sååå godt! :)
 
T og jeg fikk byttet et par gaver i dag. Han endte til og med opp med 20 kr til overs og en bukse ekstra etter å ha byttet Lego og en vest til større str!
Så han er fornøyd. Har lovet legolek med han når minsten er i seng.
Vi var lenge i Bhg ved henting, koselig å se hvordan de har det der, og å prate litt med ped.leder! Stas for T å være innom og!
Nå er det sofaen men snart legging :)
Så trivelig dere har det da :) Stas med noe nytt!
 
Vi sitter her uten barn :eek: Er så rart :p

...men utrolig godt :D

Jeg jobba frem til 19.30 da, og så har vi spist burger med chips :)

Nå skal vi lage julekort og se serier!

Så spennede at du snart er ferdig utdannet! :D

Hehe ja det er merkelig når man ikke har barn hjemme.. kan virke tomt enda det er i sovetiden dems :p
 
Hei :)

Idag har jeg laget to kakebilder på pc'en som jeg fikk bestilt :) en til en bestilling og den andre er til Emira sin bursdag ;)
Etter det har jeg og sambo holdt på med husarbeid! Såå ble det henting av unger og middag :)

Leoh har fått litt feber da :( vet ikke om det er pga tennene, forkjølelsen som ble litt verre etter å ha blitt litt bedre, ELLER om han har fått en ny forkjølelse før den andre var gått over?:p men okei form bortsett fra at han måtte sove litt istad!

Ikveld blir det julebrus og smultringer jeg fikk av pappa :D (kjøpt i sånn bod) :)
God bedring til Leoh!
Kjedelig når de ikke er helt i slaget :(
 
Vi sitter her uten barn :eek: Er så rart :p

...men utrolig godt :D

Jeg jobba frem til 19.30 da, og så har vi spist burger med chips :)

Nå skal vi lage julekort og se serier!
Kos dere med "barnefri"!
 
Kos dere med "barnefri"!
Takk! Blir jo endel jobbing da men.

Hermine hadde sovet TO lurer idag :eek: Spist masse sushi til middag, badet og sovna i vår seng på hytta kl 20 :) Hun har det fint iallfall!
 
Takk! Blir jo endel jobbing da men.

Hermine hadde sovet TO lurer idag :eek: Spist masse sushi til middag, badet og sovna i vår seng på hytta kl 20 :) Hun har det fint iallfall!
Heldig hun :-D
 
Back
Topp