LilleElefant - 31 - B2 - HUS - 04.02
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist :/Mulig jeg må fjernes fra lista. Blødninger i dag (4+3) og en veldig veldig svak strek på testen (ikke blitt noe sterkere).
Jeg leta også! Men foreslår vi kan legge ut en når flere er bikka 12 uker! Så blir det en kjekk milepælTviler på det, de dukker ofte ikke opp før rundt den tiden folk pleier å annonsere graviditeten sin, siden de som er admin for grupper er synlig selv om gruppen er privat...
Kanskje måle HCG hos legen?Mulig jeg må fjernes fra lista. Blødninger i dag (4+3) og en veldig veldig svak strek på testen (ikke blitt noe sterkere).
Jeg har hverken hatt sa eller festeblødning før så vanskelig å si. Testene var liksom ikke blitt noe sterkere, så er kombinasjonen. Ganske sikkert på at jeg mister her og nå..Kanskje måle HCG hos legen?
Eller det såpass kraftig at det ikke er tvil..?
Beklager.. håper den sitter neste gang! Sender klemJeg har hverken hatt sa eller festeblødning før så vanskelig å si. Testene var liksom ikke blitt noe sterkere, så er kombinasjonen. Ganske sikkert på at jeg mister her og nå..
Velkommen!Carro_suss - 34 - B2 - Ahus - foreløbi 02.02.24 (mulig 31.01.24 ut ifra annen utregning)
Velkommen!!Villblomsten - 29 - B4 - 09.02
Velkommen!!
Jeeei, vi har samme termindatoVillblomsten - 29 - B4 - 09.02
Jeeei, vi har samme termindato