Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sant, det passer veldig godt til JuliaAmelia kanskje, føler både Tomine og Simon har likhetstrekk i ‘, i,o,m,n’ så Amelia hadde passet til Julia, da de hadde fått likhet i ‘i,l,a’![]()
Før syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.Ada og Sofia,Agnes blir for gammeldags
Før syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.
Helt sikkert, men fortsatt gammeldags for megFør syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.
Det er gammeldags i forhold til de andre navnene barna har, selv om det er et poppis-navn nåFør syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.
Ja, man får litt egne assosiasjonerHelt sikkert, men fortsatt gammeldags for meg![]()