.

Agnes!

Liker Ada og Sofia best.
Vi brukte også litt tid på å bestemme oss. Anbefaler å velge et navn og bruke det i en dag eller to (bare dere foreldre), så kjenner dere om det føles riktig.

Amelia kanskje, føler både Tomine og Simon har likhetstrekk i ‘, i,o,m,n’ så Amelia hadde passet til Julia, da de hadde fått likhet i ‘i,l,a’ :happy:
Sant, det passer veldig godt til Julia :) Og jeg har faktisk aldri tenkt på at lillebror har hele navnet sitt ÷ S i storesøster Tomine sitt navn:D

Ada og Sofia,Agnes blir for gammeldags
Før syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.

For min del liker jeg best Sofia eller ada. Jeg jobber i hjemmetjenesten og har truffet litt for mange "Agnes" :p

Før syns jeg også Agnes var gammeldags, men nå begynner jeg å bli veldig vant til deg. I følge norsk, svensk og dansk navneliste for 2022 er det mange små som nå får navnet.

Jeg kjenner opptil flere barn med det navnet, så for meg er dette et barnenavn mer enn gammel person-navn hvertfall :p

Det er gammeldags i forhold til de andre navnene barna har, selv om det er et poppis-navn nå :)

Agnes er også veldig hardt, de tre andre navnene de har er myke navn, så Agnes skiller seg veldig fra resten også på det området.

Syns også Amelia passer aller best til de andre navnene, om man bryr seg om sånt:

Tenker at Amelia passer best med søskenene sine navn i alle fall! :) Fint er det og.

Back
Topp