-
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre, takkDet samme skjedde med meg, men gynekologen sa at det ikke var noe problem å bli gravid og at det ikke skulle ha noe å si for selve graviditeten![]()

Jeg var forresten også i full jobb i barnehage frem til jeg gikk ut i mammapermisjon tre uker før termin også. Men måtte tidlig slutte å løfte, løpe og lignende og unngå stress. Uansett, ville bare dele at det kan gå veldig bra selv med en langt «dårligere» utgangspunkt.Heisann! Ser dette innlegget ditt er fra en stund siden, men tenkte å svare likevel. Det sies at en konisering KAN gi økt risiko for tidlig fødsel. Da jeg ventet datteren min, født i 2019, hadde jeg hatt hele 4 koniseringer allerede. Jeg fikk ekstra oppfølging hele svangerskapet pga dette og en forståelig nok kort livmorhals. Legene sa jeg hadde et høyrisikosvangerskap og mulige utfall var spontanabort, tidlig fødsel, at jeg ble sengeliggende i store deler av svangerskapet, evt innlagt på sykehus og sengeliggende… uff. Og jeg kunne i alle fall ikke vente å bære henne helt frem til termin. Det var ekkelt, men alle kontroller viste en livmorhals som tross sin korte lengde ikke ble kortere og datteren min ble til alle sin store overraskelse født to dager over termin!![]()