2018

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ønsker alle flotte julibabyer og mammaer et riktig godt nytt år :)
Håper dere får en fin feiring, og at de små ikke får ødelagt nattesøvn pga fyrverkeri
 
Ønsker alle flotte julibabyer og mammaer et riktig godt nytt år :)
Håper dere får en fin feiring, og at de små ikke får ødelagt nattesøvn pga fyrverkeri

Godt nytt år :)
Gleeeeder meg til det nye året og alt det bringer med seg :) tenk at i 2018 så kommer vi til å oppleve den første gangen de krabber, de første ordene, de første stegene. Vi har mye å glede oss til fremover :D
 
Godt nytt år fra meg også !! Vi har vært lenge sammen her på forumet , delte mye og følget med helt siden starten av graviditet , det er deilig å tenke tilbake at for 1 år siden samme dag hadde vi de små i magene våres og var spente og nervøse for 2017 <3 vi har mye å glede oss til ja , jeg møter 2018 med åpne armer og håper den bringer like mye glede som året nå <3
 
Godt nyttår til alle dere mammaer! Tenk her er vi ett år senere! [emoji7]
 
Godt nytt år dere [emoji172] takk for det gamle! Ønsker dere alt godt for 2018
 
Godt nytt år til alle sammen! Tenk at i fjor på denne tida var vi gravid og så magene stadig vokste! Det skal godt gjøres at 2018 blir bedre enn 2017, for det vi har opplevd må jo være det største i livet! Lite kan måle seg med det å få en liten. Og nå er det vel ikke mange månedene før vi ser de krabbe eller gå. Barna har en enorm utvikling foran seg, og det skal bli kjempegøy å følge med.
Håper alle hadde en fin feiring i går! [emoji4]
 
Gost nyttår alle fine julimedlemmer! Håper alle hadde en fin kveld i går, vi storkoste oss alle tre. Tenk å få starte nyttårsmorgen med å våkne til en smørblir baby som pludrer i senga da, det er lykke det. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med frøkna vår, og til alle milepælene vi skal oppleve sammen i år.
 
Godt nyttår alle sammen:D lillegutt sov seg heldigvis gjennom rakettene, akkorat såm de 3 andre barna har gjort vært år:) fantastisk med godt sovehjerte:)
 
Back
Topp