2018 baby

Ønsker meg en 2018-baby:dummy:
 
Vi ønsker oss veldig en 2018-baby. Håper på en allerede i slutten av april, er på 10 DPO i dag. En 2018 vår-/sommerbaby hadde vært perfekt! :Heartbigred
 
Jeg håper virkelig på en sommerbaby! Vi prøver for harde livet på en juni baby <3 Hadde eggløsning for 3 dager siden ca. Så da er det bare å vente å se... <3 Smule utålmodig.....Hvordan går det med dere andre?
 
Jeg håper virkelig på en sommerbaby! Vi prøver for harde livet på en juni baby <3 Hadde eggløsning for 3 dager siden ca. Så da er det bare å vente å se... <3 Smule utålmodig.....Hvordan går det med dere andre?
Spennende! Jeg har ikke peiling på syklus da jeg nylig sluttet på prevensjon og ikke har hatt mensen på mange år. Har likevel lagt inn aksjer med håp på å treffe i "blinde" ;)
 
Positiv test i morges så da blir det sommerbaby på oss [emoji173]️[emoji4] Hurra! Foreløpig termin 3. Juni. Litt kjipt å oppdage det så tidlig egentlig, må holde på hemmeligheten så lenge før man kan snakke med andre om det [emoji4]
 
Positiv test i morges så da blir det sommerbaby på oss [emoji173]️[emoji4] Hurra! Foreløpig termin 3. Juni. Litt kjipt å oppdage det så tidlig egentlig, må holde på hemmeligheten så lenge før man kan snakke med andre om det [emoji4]
Gratulerer så mye! :) Skjønner godt at du syns det blir vanskelig å holde på hemmeligheten! Det kommer jeg til å syns også :p
 
Positiv test i morges så da blir det sommerbaby på oss [emoji173]️[emoji4] Hurra! Foreløpig termin 3. Juni. Litt kjipt å oppdage det så tidlig egentlig, må holde på hemmeligheten så lenge før man kan snakke med andre om det [emoji4]
åååh <3 Gratulerer så mye.. Så heldig du er <3 :)Skjønner at det er vanskelig å holde det hemmelig så lenge :p
 
Håper på det klaffer for 2018 men er jammen meg ikke overbevist...

Da er vi to. Begynner å miste håpet helt der. 2019 kanskje ... Sommerbaby blir det i alle fall ikke her pga operasjon.
 
Mai 2018 brast. Da håper vi på ventespire i juni eller IVFspire i juli ❤️
 
Back
Topp