2015 var jo så langt unna!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Når jeg ble gravid så hørtes april 2015 så langt unna ut! Men herlighet, nå er det ikke mange ukene til så er vi brått der! Da blir jeg 3 barns mor! Til 3 jenter! Åh jeg gleder meg, gleder meg masse til å få ett nytt barn og føle den enorme kjærligheten som de som ikke har barn overhodet ikke kan forestille seg!

Tiden flyr!!! :-)
Likevel føler jeg også at den står stille.
Men regner med at det går fort igjen når hverdagen kommer tilbake.
I januar er det både lege, barnehageoppstart, skole, jordmor, dialogmøte.
I februar er det vinterferie.
I mars er det bursdager, og så kommer jo påsken. Da er det brått slutten av april, og snart termin! :-)
Lurer veldig på om jeg føder i april eller mai.

Blir spennende å hilse på lillebror, lære seg å bli guttemamma også, se hvordan jentene tar imot han. Og hvordan "venner" reagerer når de kommer hjem igjen til ny baby. Vi har bestemt
oss for å ikke si noe, ettersom de alle bare reiste hjem igjen uten å hilse på. Deler heller gleden med de som bryr seg! :-)

Morsomt å se hvordan magen har begynt å forme seg etter hvordan lillebror ligger inni der. Og merker jeg har veldig lyst på en ultralyd til. Klarer jeg å la være tro? :-)

Tiden flyr!!! :-)
Likevel føler jeg også at den står stille.
Men regner med at det går fort igjen når hverdagen kommer tilbake.
I januar er det både lege, barnehageoppstart, skole, jordmor, dialogmøte.
I februar er det vinterferie.
I mars er det bursdager, og så kommer jo påsken. Da er det brått slutten av april, og snart termin! :-)
Lurer veldig på om jeg føder i april eller mai.

Blir spennende å hilse på lillebror, lære seg å bli guttemamma også, se hvordan jentene tar imot han. Og hvordan "venner" reagerer når de kommer hjem igjen til ny baby. Vi har bestemt
oss for å ikke si noe, ettersom de alle bare reiste hjem igjen uten å hilse på. Deler heller gleden med de som bryr seg! :-)

Morsomt å se hvordan magen har begynt å forme seg etter hvordan lillebror ligger inni der. Og merker jeg har veldig lyst på en ultralyd til. Klarer jeg å la være tro? :-)
Vet ikke vennene deres noe? Oi et kan bli en morsom overraskelse :)
Vi skal på ny ul i uke 32, må se om morkaken har flyttet på seg, om ikke må jeg ha keisersnitt! Og det ønsker jeg ikke....

Vet ikke vennene deres noe? Oi et kan bli en morsom overraskelse :)
Vi skal på ny ul i uke 32, må se om morkaken har flyttet på seg, om ikke må jeg ha keisersnitt! Og det ønsker jeg ikke....
Skrevet litt på skjult forum....
Så nei, de vet ikke noe. Og vil ikke si det elektronisk til noen som ikke kunne brydd seg mindre.... :-(

Spennende med ny ultralyd da! :)
Håper morkaken har flyttet seg oppover, de gjør vel ofte det mot slutten?
Har du hatt foranliggende morkake tidligere?

Når jeg ble gravid så hørtes april 2015 så langt unna ut! Men herlighet, nå er det ikke mange ukene til så er vi brått der! Da blir jeg 3 barns mor! Til 3 jenter! Åh jeg gleder meg, gleder meg masse til å få ett nytt barn og føle den enorme kjærligheten som de som ikke har barn overhodet ikke kan forestille seg!
Tiden begynte plutselig å gå litt fortere med juleforberedelser i desember merket jeg, og nå er vi jo plutselig i 2015 :-D Spent på månedene fremover, og gleder meg enormt til det du beskriver om morsfølelse og kjærlighet til barnet! Gleder meg også til å se hvordan hunden vår reagerer og hva slags forhold de får til hverandre :-)

Ja, nå går det fort! I overimorgen er det akkurat tre måneder til termin! :O Det blir utrolig spennende å bli mamma til to! Jeg er så vant med kun én, har jo vært sånn i nesten tre år.

Tiden begynte plutselig å gå litt fortere med juleforberedelser i desember merket jeg, og nå er vi jo plutselig i 2015 :-D Spent på månedene fremover, og gleder meg enormt til det du beskriver om morsfølelse og kjærlighet til barnet! Gleder meg også til å se hvordan hunden vår reagerer og hva slags forhold de får til hverandre :)
Spennende å se på hund og barn :-) Her har det gått perfekt tidligere ;-)

Back
Topp