2012 barn?

Jeg har ei juli 2012 frøken.

Hvordan syns deres 2012 Barn det er å skal få småsøsken?
Og hsr dere flere i mellom.? :)

Juli 2012 snuppa skjønte ikke helt greia med å bli storesøster, men baby ville hun gjerne ha! Ha-ha-ha!! Juli 2007 snuppa syntes det var greit.... Nå har de konkurranse om hvem av dem har bursdag nærmest lillebror (juli 2016).... Time will show!

Mi er født i april,men hadde termin i mars:-) så ble på marsforumet.
Hun gleder seg mega stort,snakker ikke om annet enn babyjenta,og babyer generelt:-p
Har også ei født i 2014,hun er to nå men forstår lite av hele baby snakket,og henter på dukkene sine hver gang det er snakk om baby:-p

Har ingen mellom. Ho e minst inntel videre. Ho e vældi opptatt av magen, å kjenne å susse liksom. Men æ e spent på om ho bi å være sjalu når ho lillesøster kommer. Før ho e frøkteli mammadalt. Men kun tiden vil vise:)

Har bare juli 2012 foreløpig, og hun gleder seg:) hun liker å snakke til lillebror— gjennom navlen. Da er det enten noe de kan gjøre når han blir født, eller en leke hun vil dele eller en vits. :)

Har bare hun fra 2012, og hun gleder seg veldig til å bli store søster, men hun ser for seg en fiks ferdig lekekamerat, som kan snakke og le:p Også er hun veldig på at hun skal gi mat, skifte bleie og trøste han når han gråter. Så gleder meg til han kommer å se hvordan hun reagerer da.

Gøy å se at de gleder seg :)
mi ble potter når hun fikk vite at hun skulle bli storesøste, skulle flytte og hele pakka :p men nå gleder hun seg kjempe masse :) spent på sjalusien for det blir nok litt da hun er skikkelig mammadalt, siden mannen jobber en del borte.

Jeg har ein gutt fra januar 2012!

Back
Topp