Januar: Jeg husker det var så iiiskaldt i leiligheten min den vinteren. Vi måtte flere netter sove med ordentlig ulltøy og sånn.. Hehe. Tenk at det var så kaldt da, jeg frøys til og med med dunjakka mi på (ute altså)
Vi var også på 15 mnd kontroll, og Torje var 12,4 kg. Rart at han nå er 14,7 :) Og jeg har vel vært verpesjuk helt siden da vi var på helsestasjon.
Februar: Vi dro på kjærestetur til London <3 og jeg så Johnny Depp <3
Mars: I mars begynte vi egentlig å få det nære forholdet til foreldrene til Amund, som vi har hatt siden. De fikk ordentlig god kontakt med Torje og vi var mye sammen med dem. Kjempekoselig å føle at man blir en del av en ny familie.
April: Amund ble 25 år :) Jeg kjøpte meg tre kokebøker, og starta for alvor å lage god mat. Med god mener jeg hjemmelaget, men jeg lager ikke dårlig hjemmelaget mat heller :P April var også den mnd Torje slutta å sove på dagene. Han satt bare i senga si og prata, lekte og lo. Og så var vi i Stockholm en tur.
Mai: Jeg var på topp på treningsfronten denne måneden. Sykla masse, trente på studio og spiste supersunt. Jeg fikk dilla på pai! Og vi sykla faktisk helt fra Drammen til Svelvik og tilbake igjen. Vi feiret 17.mai i Drammen, og gutta var skikkelig søte i matrosdress :) 19.mai var det faktisk så varmt i Drammen at Torje bada ute, midt i sola i balja si.
Juni: Eksamenstid, stress, men gud så deilig med sommerferie!
Og så ble jeg jo samboer i juni.. det var deilig å få en stor leilighet.
Juli: Vi dro på danmarksferie. Øster Hurup, og det var helt fantastisk. Jeg savner vaffelisene og pannekakehuset :) Jeg MÅ tilbake neste sommer! På slutten av juli klarte vi å låse oss ute fra leiligheten. Sånn måtte det jo gå til slutt når vi har smekklås :P Vi kom oss heldigvis inn igjen etterhvert. Et vennepar av oss giftet seg..utrooolig fint bryllup. Brudgommen er afrikaner, så det var veldig stilige afrikanske innslag.
August: Torje ble 2 år, og jeg ble 21 år :) Vi var på en fantastisk ferie i Stockholm, Amund fridde, og skolen begynte igjen.
September: Jeg ble kåret til miss babysjuk, og jeg var virkelig det altså!! Hehehe.. og jeg klarte ikke å overbevise Amund om at vi kanskje skulle prøve på baby snart, men jeg fikk han med på å prøve etter at vi hadde giftet oss, som da skulle være august 2011.
Jeg var på jobbintervju, og fikk jobb med en gang.
Oktober: Jeg begynte å jobbe på kiwi. Var i praksis i en 2. klasse på en skole. Og hadde en veldig slitsom mnd egentlig. Hihi, og så husker jeg at mannen maste sånn på sex :P Nå er det jeg som maser, og han som ikke vil.
November: Jeg begynte å få strikkedilla.. Nå har jeg gitt meg litt igjen, men har planer om å starte! Først må jeg bare få orden i leilighetens små kriker og kroker her. Ser egentlig ikke ut nå :P
Så begynte eksamenstresset igjen!
Desember: Denne mnd var fylt av masse stress, jobb, eksamener og julestress! Men etter eksamenstiden roet det seg ned, og jeg kunne kose meg. 1 uker før jul begynte vi å planlegge bryllup. Vi ble gift, og nå er det babyprøving [:D]