2000! Når blir det 3000?

Jeg fikk i hvert fall masse da jeg sto opp i morges! Legger meg jo før aktiviteten begynner her inne. Skjønner ikke hvorfan folk klarer å være oppe etter ni. :hilarious:
Hehe ble ti her… men begynt å våkne på natta, å vær uthvilt.. tror jo det er morgen.. helt til jeg ser på klokka :lurking: Så når jeg virkelig måtte sti opp idag kl 6, så var jeg jo drit trøtt:dead:

Hehe ble ti her… men begynt å våkne på natta, å vær uthvilt.. tror jo det er morgen.. helt til jeg ser på klokka :lurking: Så når jeg virkelig måtte sti opp idag kl 6, så var jeg jo drit trøtt:dead:
Det har begynt å skje her også! Våkner to og er lys våken, men vet jo at jeg egentlig er trøtt. Rart. Må være en eller annen forberedelse til nattammingen?

Shitt. Det kan holde hardt. Hadde ikke tatt med i beregningen at kvalmen skulle spise meg så raskt. Håper på et lass med kvalmestillende i morgen.
Ååh, det er så kjipt! Og selv om du erfaring VET at det blir sånn, så håper en jo i det lengste at det skal bli levelig. Satser på at remediene virker!

Deler gjerne litt kvalme. Er hjemme med pleiepenger, så jeg må holde meg oppegående nok til å ta meg av mini.
Da kan jeg godt ta litt, ja. Trenger vedkommende mye ekstra i løpet av dagen? (Du kan la være=vente med å svare til skjult hvis det er for privat, altså!)

Da kan jeg godt ta litt, ja. Trenger vedkommende mye ekstra i løpet av dagen? (Du kan la være=vente med å svare til skjult hvis det er for privat, altså!)
Jepp. Han har utlagt tarm (ileostomi), sentralvenøst kateter for iv næring, knapp på magen og er motorisk/språklig forsinket. Sover med pustehjelp og har kortisolmangel. 24/7-jobb. Har heldigvis våken nattevakt som avlaster på natt.

Back
Topp