Ohoi, der fikk vi 2000 innlegg! Kun 3000 til, så får vi skjult forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du e peise råJeg synes jeg har vært jævlig flink i dag. Har sikkert postet 200 innlegg alene. xD Nå må jeg legge meg. Har selvsagt blitt sykere utover dagen. "Hurra!" Jaja, blir ferdig med forkjølelsen før ferien, da! Er uansett sur på sjefen, så jeg har ikke dårlig samvittighet, til en forandring.
HVAAA, mener du jeg har gjort en dårlig jobb her!? Snakker nok med meg selv, takk.ingenting enda?!? @Nei helsike heller det er dårlig
Ta det med ro, vi har ikke snakket om så mye spennende ennå. Vi var sånn fem aktive i to uker, så det er herlig med litt påfyll av folk! Synes vi har skuffet i dag, @HHHmora. har rett. Vi har ikke rundet 2600 en gang, hahaha.Den nyankomne får hive seg med da!
Innser at jeg neppe får lest meg opp på alle trådene- bra med aktivitet på åpen altså! Litt aberet med å ha termin «så sent», aka midt i måneden..
Jeg jobber på for å komme opp i 50 i denne gruppa, ekke helt langt unna tror jeg.Ta det med ro, vi har ikke snakket om så mye spennende ennå. Vi var sånn fem aktive i to uker, så det er herlig med litt påfyll av folk! Synes vi har skuffet i dag, @HHHmora. har rett. Vi har ikke rundet 2600 en gang, hahaha.
Det fikser du! Artig at du kom inn her. Vi har vært i samme IKM-gruppe før.Jeg jobber på for å komme opp i 50 i denne gruppa, ekke helt langt unna tror jeg.
Har vi? Husker ikke navnet! Men så har jeg ikke vært helt tilregnelig de siste 8-9månedene heller med alt som har skjeddDet fikser du! Artig at du kom inn her. Vi har vært i samme IKM-gruppe før.
Nei, jeg har vært en sniker lenge, så jeg "vet" hvem mange flere er enn omvendt. Først nå jeg har tatt av. Det er forståelig. Håper alt går mye bedre denne gangen!Har vi? Husker ikke navnet! Men så har jeg ikke vært helt tilregnelig de siste 8-9månedene heller med alt som har skjedd
Enda ikke skjedd så mye.. nei nå.. SKJERPINGS @Nei helsike heller ! Jeg må ho ha lesestoff når jeg legger meg ikveldHVAAA, mener du jeg har gjort en dårlig jobb her!? Snakker nok med meg selv, takk.