2000! Når blir det 3000?

Jeg synes jeg har vært jævlig flink i dag. Har sikkert postet 200 innlegg alene. xD Nå må jeg legge meg. Har selvsagt blitt sykere utover dagen. "Hurra!" Jaja, blir ferdig med forkjølelsen før ferien, da! Er uansett sur på sjefen, så jeg har ikke dårlig samvittighet, til en forandring.

Den nyankomne får hive seg med da!

Innser at jeg neppe får lest meg opp på alle trådene- bra med aktivitet på åpen altså! Litt aberet med å ha termin «så sent», aka midt i måneden..

Den nyankomne får hive seg med da!

Innser at jeg neppe får lest meg opp på alle trådene- bra med aktivitet på åpen altså! Litt aberet med å ha termin «så sent», aka midt i måneden..
Ta det med ro, vi har ikke snakket om så mye spennende ennå. :hilarious: Vi var sånn fem aktive i to uker, så det er herlig med litt påfyll av folk! Synes vi har skuffet i dag, @HHHmora. har rett. Vi har ikke rundet 2600 en gang, hahaha.

Har vi? Husker ikke navnet! Men så har jeg ikke vært helt tilregnelig de siste 8-9månedene heller med alt som har skjedd :dontknow
Nei, jeg har vært en sniker lenge, så jeg "vet" hvem mange flere er enn omvendt. Først nå jeg har tatt av. Det er forståelig. :Heartred Håper alt går mye bedre denne gangen!

Back
Topp