Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er helt fantastisk!Helt utroligGratulerer med halvveis
![]()
Takk!Gratulerer med halvveisDet er rart med det.., selv om formen min er dårlig, så nyter jeg likevel det å være gravid
![]()
Vi starter også ferien neste uke, og når den er over er jeg 25 uker! Og jeg tror ikke feriukene går sakte akkuratJeg nyter det også, er helt herlig! Nå er formen bedre ogsåNår jeg når 20 uker om en ukes tid så starter ferien. Ser veldig frem til det!
Gratulerer med halvgått svangerskaper det bare jeg som synes at tiden går veldig fort nå på sommeren? :O føler ukene flyr forbi!
Det går ekstra fort nå på sommeren, har nok med at man er i feriemodus, dagene er lyse og går fortere siden man er mer uteGratulerer med halvgått svangerskaper det bare jeg som synes at tiden går veldig fort nå på sommeren? :O føler ukene flyr forbi!
Har det på samme måteGratulerer med halvgått svangerskaper det bare jeg som synes at tiden går veldig fort nå på sommeren? :O føler ukene flyr forbi!
Skjønner at du føler det går treigere enn oss som har termin tidlig i desemberJeg føler tiden går usedvanlig sakteKanskje fordi jeg føler mange av dere andre er fryktelig mange uker foran meg, jeg har termin sent i desember så ligger jo litt etter :-D men kjekt er det uansett, og kun 3 uker igjen til halvveis og en og en halv til oul:-D :-D Håper dere alle får en fin sommer
![]()
Jeg har også termin sent, 20 desember. Men, datteren min kom 2 uker før termin, så kan jo skje denne gang ogsåJeg føler tiden går usedvanlig sakteKanskje fordi jeg føler mange av dere andre er fryktelig mange uker foran meg, jeg har termin sent i desember så ligger jo litt etter :-D men kjekt er det uansett, og kun 3 uker igjen til halvveis og en og en halv til oul:-D :-D Håper dere alle får en fin sommer
![]()