20 uker og halvveis :)

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
I dag er jeg 20 uker, nå syns jeg tiden raser avgårde selv om jeg er sykemeldt ut svangerskapet.

Var å lette etter babyklær fra de 2 guttene mine, men hadde ingen ting.   1 mnd før jeg fant ut at jeg var gravid, kvittet jeg meg med alt av baby utstyr o.l, vi skulle liksom ikke ha flere. så nå får jeg begynne å handle babyklær :P

Gratulerer med 20 uker! :-)
Jeg har gjort det samme med klærne her, ga bort alt tom str 74 i sommer + lekegrind og sprinkelseng, så nå er det bare å hive seg rundt igjen. Stellebordet vårt er helt utslitt også så det er enda en ting som må på plass, heldigvis har vi godt tid enda. Håper å få vite kjønn på UL så er det litt enklere å handle inn etterpå. :-)

Jeg har fått vite at det er ei jente. men klarer ikke stole på det, siden sist gang tok de feil på flere ul og sa det ble jente. men ut kom en gutt :)

Gratulerer som halvveis :)

Gratulerer =) så kjekt å være halveis.
gleder meg til jeg er halveis i romjula. adventskalenderen min er like mye nedtelling til jeg er halveis som til jul <3

Hurra for 20 uker :) det er vel teknisk sett i morgen som er halvveis, bare for å pirke :P siden svangerskapet er 40+2.. hihi :D

grattis med halveis

blåkanin skrev:
Hurra for 20 uker :) det er vel teknisk sett i morgen som er halvveis, bare for å pirke :P siden svangerskapet er 40+2.. hihi :D

Hehe. Med en dag fra eller til spiller ikke så stor rolle. når jeg mest sansynlig blir satt i gang 2-3 uker før termin.

Hurra for halvveis!!!!

Gratulere med halveis:)

Kommer etter til helga

Oi, det var langt på vei!! Gratulerer så mye :) Jeg har heldigvis ikke gitt bort noe, var oppe på loftet og fant frem det jeg hadde i går:) Kosleig det, men i og med at vi venter ei jente så er det nok ikke så veldig mye jeg kommer til å bruke om igjen.. Så vanskelig er jeg ;)

Heldiggris og gratulerer:):):)

Back
Topp