20 UKER OG HALVVEIS!!!!!!!!!!!!

elink

Elsker forumet
Det er helt sykt hvor fort tiden har gått!! Jeg som nesten bare har ligget og spydd og hatt det jævlig, tenk så fort de neste ukene går, nå som formen er mye bedre????!!!!! Snart har jeg babyen min i armene!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Gratulerer så mye med 20 uker[:D][:D]

WOW - steike! 20 uker - GRATULERER så utrolig masse med halvveis [:D]!! [:D] Har du termin seint august du da? [8|]

Gratulerer med 20 uker!! Det har gått utrolig fort [;)]

Gratulerer med halvveis [:D][:D][:D] 

ORIGINAL: KathMor

WOW - steike! 20 uker - GRATULERER så utrolig masse med halvveis [:D]!! [:D] Har du termin seint august du da? [8|]

Ja, jeg har blitt flyttet helt bak til 27. august... Skal prøve å knipe igjen!![8D]

Gratulerer med 20 uker å halveis!!

Ikke mange dagene igjen her heller, syns dette går utrolig fort altså!!

Syns ikke det er lenge siden jeg satt å venta på å få bikke 12 uker liksom[:)]

Gratulerer med 20 uker[:)]
Er selv 20 uker på fredag[:)]

ORIGINAL: elink

Ja, jeg har blitt flyttet helt bak til 27. august... Skal prøve å knipe igjen!![8D]

HAHA - you better!! [8D] Når var din første termin?

ORIGINAL: *gleder oss*

Gratulerer med halveis! [:D]

gratulerer med 20 uker og halvveis[:D][;)]

Gratulerer! [:)]

ORIGINAL: elink

Min egen termin var 4. september, legeterminen ble 31. august, og nå satte jordmor termin 27. august da jeg var på ordinær UL.

HAHA - you better!! [8D] Når var din første termin?

Gratulerer med 20 uker og halvveis!!!

åhh så kjekt :) gratulera :)

Gratulerer med halvveis!! :) Uæææ, det går så fort!!!!

Back
Topp