20 uker med nr 3

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Og det kjennes seriøst ut som jeg er 35 uker på vei. Gud så tungt. Hadde det ikke sånn med mine 2 første. Flere fleregangs som har det sånn?

Vet du, jeg tok meg selv i å tenke i sted... "Kjennes ut som om jeg er langt over uke 30" følte meg sååå klar for å få svangerskapet overstått.. Plutselig gikk det opp for meg, slik kan jeg jo ikke tenke.... Er jo bare halvveis....

Det er sikkert ingen trøst for deg, men jeg kunne ikke følt meg bedre! :-)
Har som nevnt tidligere her inne ikke hatt noen symptomer, så har gått i 3 måneder uten å vite noe.
Har hatt noen dager med kvalme etter dette, men nå føler jeg meg helt normal. Kune magen som tyder på noe annet!
Dette er mitt tredje barn også.

Håper du vil føle deg mindre tung og sliten etterhvert. Det blir jo som oftest lettere i siste trimester. :-)
Er du langt på vei?

Eh, ja... Dette svangerskapet er MYE tyngre enn de to forrige!!! Mannen sier det er pga alderen, men det kan jeg vel ikke skylde på når jeg bare er 30? På denne tiden med de to andre hadde jeg fått igjen energien, jeg hadde ikke vondt noen steder og hadde knapt synlig mage og tilnærmet normal matlyst... Nå et jeg trøtt som om jeg har sovet max 2 timer om natten, svimmel, har vond rygg og kynnere hele tiden, magen ser ut som om jeg er dagsventende, jeg har fått svangerskapsdiabetes og jeg er enten dritkvalm eller vanvittig sulten...

Jeg som bare skulle være "litt gravid" i 9 mnd og då nyse og ut skled ungen i april...! Blir visst ikke helt som planlagt... Men: jeg nyter det jammen likevel <3 det er så deilig å kjenne bevegelser inni der, og jeg elsker å kikke på babyklær igjen, og det er en drøm å høre 3åringen og 5åringen snakke om hvor mye de gleder seg til babyen kommer... :)

Ja, jeg føler meg litt tung, mest fordi jeg føler meg så øm nederst på magen og har bekkenløsning... Er bare i uke 22, men går som en gås allerede. :P

Jeg hadde riktignok bekkenløsning med første også, men hadde det ikke så ille da. ;)

Jeg er 19 uker bare og jaggu er det tungt ja. Ikke at jeg har blitt så stor, men bekkenplagene kom mye tidligere enn med tvillingene og jeg kaster opp enda. Men mye har nok å si fordi jeg har to på fire år som krever sitt i hverdagen. Sist graviditet kunne jeg bare legge meg på sofaen etter endt arbeidsdag. Enn så lenge jar dette svangerskapet vært tyngre enn tvillingsvangerskapet. Tipper det endrer seg etter hvert.

Back
Topp