20 uker i dag <3

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
endelig halvveis! <3 er så gla for at jeg fortsatt orker å være i 100 % jobb + masse overtid og helge arbeid. merker på føttene at jeg trenger andre sko, for går 8 timer pr dag og det gjør så vondt!
har begynt å få smerter i venstre hofta mi til tider også noe jeg virkelig ikke liker :( og ungen sparker meg alt for masse på blæra :P gubben min ler så godt av ansikts utrykkene mine, hver dag! hehe..

ellers sparker babyen min masse, daglig <3 og spesielt når jeg er på jobb og kjører truck! litt forstyrrende når jeg prøver å jobbe :P hehe..

far har enda ikke fått kjenne sparkene, for lille gutt vil vist bare sparke når mamma sitter! som nå <3
er så koselig å sitte å strikke og kjenne lillegutt sparke vilt inni magen min <3 har ikke mange timene hjemme pr dag, så nyter det når jeg kan...

har en stesønn på 15 som vi prøver å få omsorgen for, fra barnevernet. så de ba meg på et møte også. og de spurte om jeg er villig til å miste sønnen min for en annen unge. ble kjempe lei meg og har ikke klart å slutte å tenke på de ordene! prøver å være snill å gi stesønn min et bedre liv enn institusjon, å det er takken :/

så masse bra, og litt trist

Unnskyld meg, men spurte barnevernet om du var villig til å bytte babyen mot å få stesønnen hos dere?
Eller misfortsod jeg?
Dem kan da ikke si sånt!

Skjønte heller ikke det der, skal dere måtte velge mellom barna? Kan dere ikke fint ha begge???

de påstår at det kan bli for krevende å oppdra 2 barn! for han på 15 har ADHD og krever en del oppfølging hver dag! de mener jeg kan miste min fordi dem da må ha masse hjemme besøk. følte det rett og slett som en trussel! føler de prøver å skremme oss så vi ikke skal sloss for å få hjem 15 åringen :(
føler at barnevernet allerede har dømt meg til å være en dårlig mor, så de skal se etter feil hele tiden.
er min første unge, så aner jo ikke åssen dette her skal bli, som alle andre førstegangs fødene tenker!
negative barnevern passer ikke til det positive væremåten til meg og samboeren min! vi føler vi skal takle det som kommer og komme oss godt ut av dette, men barnevernet ser alt det negative og spør bare negative spørsmål, hva om, hvis ditt hvis datt hva gjør dere da? åssen skal man ha svar på alt sånn når jeg nesten ikke kjenner ungen, og babyen er ikke kommet til verden enda!! barnevernet sa: det ville vært enklere om dere ikke skal ha baby!
vi hadde babyen i magen før 15 åringen ble kastet i institusjon og alt dette med barnevernet kom! aner ikke hvordan man skal ha krefter til å jobbe 100% og kjempe mot barnevernet for å få hjem ungen til en bedre framtid enn i institusjon! vil jo bare ungene godt, men det ser jo ikke barnevernet!

de påstår at det kan bli for krevende å oppdra 2 barn! for han på 15 har ADHD og krever en del oppfølging hver dag! de mener jeg kan miste min fordi dem da må ha masse hjemme besøk. følte det rett og slett som en trussel! føler de prøver å skremme oss så vi ikke skal sloss for å få hjem 15 åringen :(
føler at barnevernet allerede har dømt meg til å være en dårlig mor, så de skal se etter feil hele tiden.
er min første unge, så aner jo ikke åssen dette her skal bli, som alle andre førstegangs fødene tenker!
negative barnevern passer ikke til det positive væremåten til meg og samboeren min! vi føler vi skal takle det som kommer og komme oss godt ut av dette, men barnevernet ser alt det negative og spør bare negative spørsmål, hva om, hvis ditt hvis datt hva gjør dere da? åssen skal man ha svar på alt sånn når jeg nesten ikke kjenner ungen, og babyen er ikke kommet til verden enda!! barnevernet sa: det ville vært enklere om dere ikke skal ha baby!
vi hadde babyen i magen før 15 åringen ble kastet i institusjon og alt dette med barnevernet kom! aner ikke hvordan man skal ha krefter til å jobbe 100% og kjempe mot barnevernet for å få hjem ungen til en bedre framtid enn i institusjon! vil jo bare ungene godt, men det ser jo ikke barnevernet!
Off, dumt at de ikke bare kan samarbeide! Jammen ikke lett. Høres utrolig uprofesjonelt ut å "true" med barnet i magen på denne måten. Håper det ordner seg for dere:Heartblue

Noen barnevern er så uproffesjonelle! Har nesten ikke hørt noe positivt om dem noengang! Nå vet jeg ikke hva 15åringen har gjort iom at det brått skjedde. Men sikker på at dere får has på 15åringen i tillegg til å ha baby. Kanskje 15åringen allerede har lært? Være på institusjon kan være en vekker for noen og enhver og mulig han tenker seg litt om..

er jo en stressende situasjon allerede, og vi vil ta vare på familien vår. vi vet faktisk ikke selv hva ungen har gjort for vi får ikke lov til å spørre han om det! er no politi avhør i bilde, men politiet sier de henlegger saken. så vi skjønner egentlig ikke så mye! vi vet vi vil ha han hjem så han kan få en trygg hverdag igjen! å finnes ikke noe vondt i gutten, men han henger litt etter alders messig. føler at BV påfører meg mer stress ved å slenge ut av seg masse negative bemerkninger og jeg fikk mest lyst til å si at de kan beholde han så jeg slipper å miste babyen, men kan jo ikke det heller :( skjønner ikke at så negative mennesker kan jobbe med å hjelpe barn og ha noe med de å gjøre!
jeg har aldri vært borti BV før, og er helt skremt etter første møte med dem! er ikke rart mennesker i Norge er redd for å be om hjelp, når man nesten mister ungene før de er født! jeg er for positiv og ser alltid etter løsninger på ting, mens BV er negative og ser etter alle feil.. går jo ikke bra da vettu :(

Back
Topp