S Sep2018 Glad i forumet Julistrålene 2025 ♡ Septemberhjertene 2018 31 Jan 2025 #21 Da ble det vogn på oss i dag ble den svarte
Lady91 Betatt av forumet Julistrålene 2025 ♡ 31 Jan 2025 #22 Mammamø94 skrev: Samme her, men så jobber jeg i barnehage og ser at svart blir falmet i solen, vet ikke om dette gjelder eldre modeller.. Tenker også at jeg kaaan jo kjøpe nytt trekk om det blir så skittent at det ikke kan vaskes.. Klikk for å utvide … Vi har fox 5 i sort. Den har ikke falmet i fargen foreløpig hvertfall. Den er nå ett år gammel, men kanskje det skjer etterhvert
Mammamø94 skrev: Samme her, men så jobber jeg i barnehage og ser at svart blir falmet i solen, vet ikke om dette gjelder eldre modeller.. Tenker også at jeg kaaan jo kjøpe nytt trekk om det blir så skittent at det ikke kan vaskes.. Klikk for å utvide … Vi har fox 5 i sort. Den har ikke falmet i fargen foreløpig hvertfall. Den er nå ett år gammel, men kanskje det skjer etterhvert
Mammamø94 Flørter med forumet Julistrålene 2025 ♡ 1 Feb 2025 #23 Lady91 skrev: Vi har fox 5 i sort. Den har ikke falmet i fargen foreløpig hvertfall. Den er nå ett år gammel, men kanskje det skjer etterhvert Klikk for å utvide … Åå, så bra! Kjøpte den svarte, så krysser vi fingrene
Lady91 skrev: Vi har fox 5 i sort. Den har ikke falmet i fargen foreløpig hvertfall. Den er nå ett år gammel, men kanskje det skjer etterhvert Klikk for å utvide … Åå, så bra! Kjøpte den svarte, så krysser vi fingrene