20% på Bogaboo fox5 på barnas hus

Mammamø94

Flørter med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Ser denner lagt ut på tilbud nå, noe som skjer aldri! Var der i går, da hadde de kun fox 5 premium modellen inne. Spurte betjeningen om hvor den andre var blitt av, da hadde de ryddet den, for den modellen er på vei ut i påvente av nylansering.. så da tenker jeg at det er den kenguru- modellen som kommer, og da vil jeg jo heller ha fox5... kjøpe eller ikke kjøpe:think005

Åååå, takk for tips! Nå ble det ny vogn på oss :hilarious: :love017 Hadde tenkt å kjøpe Fox 3 brukt, men når denne kom på tilbud fristet det veldig med helt ny. Pluss at man får jo endel mer for en Fox 5 når man selv skal selge den videre :angelic:

Har sååååå lyst på beige, men redd den blir veldig skitten???
Samme her, men så jobber jeg i barnehage og ser at svart blir falmet i solen, vet ikke om dette gjelder eldre modeller.. Tenker også at jeg kaaan jo kjøpe nytt trekk om det blir så skittent at det ikke kan vaskes..:smiley-ashamed005

Samme her, men så jobber jeg i barnehage og ser at svart blir falmet i solen, vet ikke om dette gjelder eldre modeller.. Tenker også at jeg kaaan jo kjøpe nytt trekk om det blir så skittent at det ikke kan vaskes..:smiley-ashamed005
Hmm jaa, har svart vogn til snuppa, den har klart seg helt fint i solen, så må nok brukes noen år før den falmer forhåpentligvis - men jeg husker at jeg tenkte mye på at svart materiale blir veldig varmt, og det kunne stresse meg når hun sov i vogna som nyfødt :happy090 Jeg syntes den beige bugaboo vognen definitivt er penest å se på, så tror nok jeg også tenker likt som deg og går for den. Og liggedelen blir lite brukt heldigvis så mesteparten av slitasjen kommer evt på sittedelen.

Hmm jaa, har svart vogn til snuppa, den har klart seg helt fint i solen, så må nok brukes noen år før den falmer forhåpentligvis - men jeg husker at jeg tenkte mye på at svart materiale blir veldig varmt, og det kunne stresse meg når hun sov i vogna som nyfødt :happy090 Jeg syntes den beige bugaboo vognen definitivt er penest å se på, så tror nok jeg også tenker likt som deg og går for den. Og liggedelen blir lite brukt heldigvis så mesteparten av slitasjen kommer evt på sittedelen.
Da kjører jeg også på med den, så blir vi nok fornøyde uansett :Heartred

Den jeg egt liker best, men får jente, så ser for meg en del " åå så fin gutt" øyeblikk..
Det tenkte jeg ikke på. Fortsatt litt usikker på kjønn her, men elsker grønn uansett. Og tenker at hvis man vil «framheve» hvilket kjønn det er med pynt på vogna og farger på pledd og/eller pose :joyful:

Vi kjøpte svart. Synes grønn er utrolig fin, men troor det blir jente her og da synes jeg ikke det passer like bra :) Håper vi blir fornøyde med valget..

Noen som vet hva den nye modellen er?
Prøvde pg google litt rundt og ser at det kommer en modell som heter Kanguru eller noe slik, men dette ser ut som en søskenvogn, så synes det er litt merkelig hvis det blir erstattningen til fox.. Mulig det kommer en med oppgradering, fox6 eller noe slik..

Ble svart på oss, mannen fikk siste ord. Hadde vanskelig for å velge mellom svart og beige :angelic:

Noen som vet hva den nye modellen er?
På nettet ser det ut som tilbudet er pga. nyåpning/reåpning av butikk på Tiller, men kan jo hende det kommer ny modell også altså :hilarious:

Jeg fikk også kjøpt denne i dag :) Det blei beige :love017 og siden jeg ikke har bil, så hjalp ansatte i butikken meg med montering, så jeg enkelt skulle få den hjem :Heartred snille!

På nettet ser det ut som tilbudet er pga. nyåpning/reåpning av butikk på Tiller, men kan jo hende det kommer ny modell også altså :hilarious:
Spurte de som jobbet på barnas hus på forus, utstillingsmodellen var borte.. De sa at den var på vei ut, da det kommer noe nytt inn..

Back
Topp