20 NOVEMBER!!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Skal eg, sambo å et vennepar på premieren av NEW MOON!!!

Nett bestilt billetene og fått de på mail!!

Steike kor eg gleda meg!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hehe, det er sambo sin bursdag, så jeg får han nok ikke med på det.
Må vel vente litt lengre. [:)]

ORIGINAL: toneany

E kje han gira på filmen kansje?

Hadde premieren på filmen vært på min bursdag hadde eg ikkje stussa på å gått eingong, hadde vært da besta me heile bursdagen da trur eg![8D][:D]

Æ Å VIL!!!

=) hvor for du bestilt billetter????hvor går den?leste at jeg ikke fikk kjøpt før 2.nov jeg

Bestilte på nettsio te kulturhuset her eg bur [;)]

Billettane blei lagt ut idag, hadde faktisk lagt da på alarm på mobilen min at eg sku bestille idag [8D]

Veit ikkje kossn da e andre plassa eg asso, men her blei dei iallefall lagt ut idag.

Syns og da va litt rart, for har nemlig lest 2 november eg og, men no har eg dei no på mail her, så e fornødde eg [:D]

da skal jeg sjekke kinoen  der jeg har tenkt å se den...!!!!!!Må se den!!!!

ORIGINAL: kkaasa

da skal jeg sjekke kinoen  der jeg har tenkt å se den...!!!!!!Må se den!!!!

Gjer da du!! Ja selfølgelig må du sjå an!!!! [:D][:D][:D]

Buhu - her er de ikke kommet enda, men det er til og med 01 november på nettsiden dems, så kanskje i morgen.. håpe håpe

ORIGINAL: caka

Buhu - her er de ikke kommet enda, men det er til og med 01 november på nettsiden dems, så kanskje i morgen.. håpe håpe

Uffda!! krysse fingrene for deg eg [;)]

Her e da vel ca 4 veke sio dei la ut info om at filmen kom herte, og at billetene blei lagt ut 20 okt.
Positivt øverasket øve kinon vår dinna gongen ja [:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Hadde premieren på filmen vært på min bursdag hadde eg ikkje stussa på å gått eingong, hadde vært da besta me heile bursdagen da trur eg![8D][:D]

Næ, ikke særlig gira nei.
Det er vel akkorat såpass at han blir med meg på kino når jeg skal, men ikke på bursdagen.

Men det er jo slett ikke sikkert de har premierevisning her da. [:'(]
De har det med Potter-filmer og sånne storfilmer, men jeg ble kjempeskuffa over at de ikke skulle vise Sex&theCity-filmen den måneden den kom ut engang. [&:]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Næ, ikke særlig gira nei.
Det er vel akkorat såpass at han blir med meg på kino når jeg skal, men ikke på bursdagen.

Men det er jo slett ikke sikkert de har premierevisning her da. [:'(]
De har det med Potter-filmer og sånne storfilmer, men jeg ble kjempeskuffa over at de ikke skulle vise Sex&theCity-filmen den måneden den kom ut engang. [&:]

Nei kan jo ikkje akkurat tvinge han då nei [8D]

Eg e ganske so øveraska øve atte filmen kjeme herte når an gjere, lille plassen her pleie kje å vera den so e fyst ute me da nya lissom hehe [:D]

Back
Topp