20.NOVEMBER

Jeg har fått eksamensdato 2.desember. Det er dagen etter at vi kommer hjem fra Tønsberg :( Snakk om dårlig timing altså!!!

Får oppgaven utlevert i morgen, så skal jeg lage en forelesning på 45 minutter ut i fra det temaet... Har vært kvalm hele dagen siden jeg fikk vite det :p

Har vært på Cubus og kjøpt med en hold-in kjole til å ha under kjoler i dåp og julebord etc. Førjulsslankekuren min :p De hadde 30% på alle klær idag så ble noen julegaver og en tynn baclava i ull til Hermine.

Nå skal jeg ha frosenpizza, julebrus og snop for å prøve å roe meg litt for stress og nerver! Stresspising? Bare litt :p

Nei så dårlig timing da! :(
Men så kjekk slankekur:p haha.. får jammen holde til etter nyttår! ;)
 
Eller lage litt mat og strake ut foran Netflix noen timer? :p ;)

Koselig med sløve ettermiddager innimellom! Hermine så på Pingu i over en time etter soving idag :eek:
Det er det, jeg ender fort opp med tv/mac og legger meg altfor sent :(
 
Kanskje han fant ut at han også like godt bare kan droppe den luren? :p

Haha ja kansje det :p dem har holdt på sånn i 1-2 uker nå! Liana har ikke sovet noe på dagen på en uke..mens han andre sover veldig lite :p
 
Jada, hun var å henta telys og satte i holderen på bordet og henta "pinnen" (lighteren) i sjenken så jeg kunne tenne på :eek: ...nå er lighteren flyttet til et høyere sted for å si det sånn :p

Vi hadde det veldig trivelig. Men glad hun ble hjemme for hun er veldig snørrete og hosta så hun ikke fikk sove noe særlig :(

Hehe ja greit å flytte det da før hun lærer å tenne den også :p

Nei uff da er det like greit å holde seg hjemme! ;) håper hun blir raskt frisk!
 
Hehe ja greit å flytte det da før hun lærer å tenne den også :p

Nei uff da er det like greit å holde seg hjemme! ;) håper hun blir raskt frisk!
Ja, vi måtte ha oss en prat om lighteren og at den var farlig og kunne lage brann...vet ikke hvor mye hun skjønte av det da :p
 
Det er så innmari deilig å slappe av foran tvn om kvelden og bare se eeen episode til :p ;)
Nå så jeg ferdig sesong 8 av Weeds i går, så jeg har heldigvis ikke noe jeg *må* se litt mer av i dag :p
 
Nå så jeg ferdig sesong 8 av Weeds i går, så jeg har heldigvis ikke noe jeg *må* se litt mer av i dag :p
Ikke verst!!! De sesongene flyr utrolig fort :eek: :p

Vi så sesong 3 av Lilyhammer på fem dager :p
 
Ikke verst!!! De sesongene flyr utrolig fort :eek: :p

Vi så sesong 3 av Lilyhammer på fem dager :p
Ja jeg har sett litt for mye i perioder, men har heldigvis fått gjort det jeg skal ellers :p
Nå må jeg finne ut hva jeg skal spise!
 
Ja jeg har sett litt for mye i perioder, men har heldigvis fått gjort det jeg skal ellers :p
Nå må jeg finne ut hva jeg skal spise!
Det ble frosenpizza her :rolleyes: :p

Jeg så 5 sesonger "Nanny" i vår...derfor det gikk så tregt med masteren da :p
 
Da ble det senga her. Tre timer tidligere enn i går!
Fikk også tatt oppvasken og hengt opp klær.
God natt alle sammen! Gutta sover veldig tungt i kveld, de var nok slitne :)
 
Da ble det senga her. Tre timer tidligere enn i går!
Fikk også tatt oppvasken og hengt opp klær.
God natt alle sammen! Gutta sover veldig tungt i kveld, de var nok slitne :)
Så flink du er!!!

God natt!

Jeg er så nervøs, spørs om jeg blir å få sove :p
 
Åh, jeg skjønner deg godt!!!
Håper du får roet nervene litt da.
Takk!

Nå skal jeg pakke en liten koffert til Hermine. Hun skal reise på hytta sammen med bestefar og bestemor i morra :)
 
Ja, vi måtte ha oss en prat om lighteren og at den var farlig og kunne lage brann...vet ikke hvor mye hun skjønte av det da :p

Hehe nei ikke lett å vite.. Liana skal alltid blåse ut sånt hun :p og har sagt at hun ikke må ta på fordi da får hun vondt..
 
Hei, rakk ikke å komme innom her igår :-(
Tror det gikk bra altså.... Sykt mye. Skrev 17 sider, og skulle gjerne hatt 1 time til. :p

Hvordan går det? :)

Høres jo lovende ut :D kommer nok ikke til å stryke hverfall;) med mindre du har skrevet om noe helt annet enn faget:p
 
Back
Topp