20.NOVEMBER

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :-D

Sto opp 5.50... Altfor tidlig...
Nå drar vi om noen minutter. De skal leveres til ca 7, skolen ligger 1 time fra oss.

Ha en flott dag :-D :-D
 
God morgen :)

Her sov vi alle til 07, og mannen forsov seg :p Men Hermine hadde ikke sett han siden tirsdag, så hun var strålende fornøyd med at pappa var hjemme.

Hermine er hjemme med forkjølelse idag, er litt varm også, så da har vi tatt helg. Er planleggingsdag i bhg i morgen.

Hun går dessverre glipp av mørketidsfesten som er idag. Men det er ikke store greiene :p De tenner lykter ute og synger en sang, og blir det servert boller og kakao til frokost :confused: Så da spiser vi skikkelig frokost her hjemme, og så skal vi bake boller og lage kakao etterpå ;) Så kommer mommo på besøk :)

Ha en fin dag!
 
God morgen :)

Her sov vi alle til 07, og mannen forsov seg :p Men Hermine hadde ikke sett han siden tirsdag, så hun var strålende fornøyd med at pappa var hjemme.

Hermine er hjemme med forkjølelse idag, er litt varm også, så da har vi tatt helg. Er planleggingsdag i bhg i morgen.

Hun går dessverre glipp av mørketidsfesten som er idag. Men det er ikke store greiene :p De tenner lykter ute og synger en sang, og blir det servert boller og kakao til frokost :confused: Så da spiser vi skikkelig frokost her hjemme, og så skal vi bake boller og lage kakao etterpå ;) Så kommer mommo på besøk :)

Ha en fin dag!
Håper hun blir fort bra igjen og at det bare er en lett forkjølelse :)
Mye bøgg de får i bhg om dagen!
Jeg synes det virker som at de voksne i bhg stadig er ned for telling. I går var de omtrent bare vikarer der...
Kos dere med deres egen mørketidsfest :D
 
God morgen :-D

Sto opp 5.50... Altfor tidlig...
Nå drar vi om noen minutter. De skal leveres til ca 7, skolen ligger 1 time fra oss.

Ha en flott dag :-D :-D
Masse lykke til i dag!
Krysser fingrene for deg!
 
Ganske tidlig morgen her og, men jeg la jo minsten før 18.45 i går, så det var forventet :p
Nå er jeg på plass på skolen og må bare ha meg litt kaffe før jeg må begynne litt jobbing.
Blir en full dag på skolen i dag, i morgen slutter T kl 13.15, så da blir det ikke mange timene jeg får tid til å jobbe.
 
God morgen!
Opp 07.10 her. Når mann og barn er ute av døra, så er det rolige morgener for min del.:)
I dag skal jeg bortom skolen og intervjue en 5.-klassing til arb.kravet mitt, og så skal jeg handle litt i samme slengen. Så skal jeg hjem og pynte muffins, som jeg skal ta med på MFK-fest i bhg kl.15.

MEN FØRST: muffinsbaking.;)

Lennypenny: Lykke til i dag!!!:D

Marian87: God bedring til lillemor! Koselig å kunne holde en liten mørketidsfest hjemme i stedet når man er syk. :)

Fru H: Ha en fin dag på skolen! Godt å få en heldags innimellom.:)
 
God morgen!
Opp 07.10 her. Når mann og barn er ute av døra, så er det rolige morgener for min del.:)
I dag skal jeg bortom skolen og intervjue en 5.-klassing til arb.kravet mitt, og så skal jeg handle litt i samme slengen. Så skal jeg hjem og pynte muffins, som jeg skal ta med på MFK-fest i bhg kl.15.

MEN FØRST: muffinsbaking.;)

Lennypenny: Lykke til i dag!!!:D

Marian87: God bedring til lillemor! Koselig å kunne holde en liten mørketidsfest hjemme i stedet når man er syk. :)

Fru H: Ha en fin dag på skolen! Godt å få en heldags innimellom.:)
Ha en fin dag med intervju og muffins ;)
Ja en slik heldag er greit innimellom. Føler meg så mye mer effektiv :D
 
Ha en fin dag med intervju og muffins ;)
Ja en slik heldag er greit innimellom. Føler meg så mye mer effektiv :D
Takk for det!:)
Ja, det er klart man får gjort en del når man får jobbe uavbrutt.:) Er det lenge til du har eksamen?
 
Takk for det!:)
Ja, det er klart man får gjort en del når man får jobbe uavbrutt.:) Er det lenge til du har eksamen?
Litt distrahert av Internett, men :p
Jeg slipper hvertfall å bli distrahert av husarbeid osv!
Jeg har hjemmeeksamen uken 1-5. desember. Og essay-innlevering 12. desember som jeg jobber litt med nå pga at jeg må sende inn til veiledning :)
Hjemmeeksamen har vi fått ganske mange tips om også, så neste uke skal jeg utforme et case som jeg kan få bruk for den uken!
 
Litt distrahert av Internett, men :p
Jeg slipper hvertfall å bli distrahert av husarbeid osv!
Jeg har hjemmeeksamen uken 1-5. desember. Og essay-innlevering 12. desember som jeg jobber litt med nå pga at jeg må sende inn til veiledning :)
Hjemmeeksamen har vi fått ganske mange tips om også, så neste uke skal jeg utforme et case som jeg kan få bruk for den uken!
Greit å være tidlig ferdig i desember da, selv om det blir et hardkjør fremover.:) Jeg har eksamen 11.desember og GLEDER meg til å ha god tid frem mot jul.

Haha..Ja, det internettet.:p Jeg skal ikke bidra til flere forstyrrelser. ;) God arbeidsøkt!
 
Greit å være tidlig ferdig i desember da, selv om det blir et hardkjør fremover.:) Jeg har eksamen 11.desember og GLEDER meg til å ha god tid frem mot jul.

Haha..Ja, det internettet.:p Jeg skal ikke bidra til flere forstyrrelser. ;) God arbeidsøkt!
Du det klarer jeg å bidra nok til selv :p
Men takk! :D
 
Lennypenny: hvordan gikk det idag?:D fin liten Mina du har der :)

Marian87: synd med sykt barn :( håper formen hennes er fin fordet!;) kos dere masse med boller, kakao og besøk :D kan sikkert tenne lykter og synge hjemme å?:p


Fru H: håper du har hatt en god skoleøkt idag :) greit med tidlig fredag da hvertfall :D:p


Lilla-87: mmmm muffinesene så gode ut! Men hva står MFK for? :p
 
God dag :)

Veldig rolig formiddag her idag :) har ikke gjort annet husarbeid enn å sette på to maskiner med klær:p men nå holder jeg på med middag mens barna leker :) skjønner meg ikke helt på Leoh lenger.. han har plutselig begynt å sove i 20-30 min i bhgen:eek: mulig det er pga tennene som akkurat har kommet og er på vei ut av tannkjøttet! Men dumt er det hvertfall:p

Etterpå blir det dusjing av barn og litt lek eller noe før det er legging!..så får jeg se om jeg gidder å brette klær :p;):D
 
Ettermiddagen ble lat her! :D
Barne-tv fra vi kom hjem til litt før kl 18 med middag i sofaen!
Så fikk vi litt tid ved spisebortet til kvelds uten skjermen på, og T skrev navnet sitt på noen av bursdagsinvitasjonene vi skal levere i morgen. Håper han får skrevet på resten før han må til skolen!
Jeg er supertrøtt i dag, så jeg lurer rett og slett på å bare lage meg litt mat og gå til sengs!
 
Jeg har fått eksamensdato 2.desember. Det er dagen etter at vi kommer hjem fra Tønsberg :( Snakk om dårlig timing altså!!!

Får oppgaven utlevert i morgen, så skal jeg lage en forelesning på 45 minutter ut i fra det temaet... Har vært kvalm hele dagen siden jeg fikk vite det :p

Har vært på Cubus og kjøpt med en hold-in kjole til å ha under kjoler i dåp og julebord etc. Førjulsslankekuren min :p De hadde 30% på alle klær idag så ble noen julegaver og en tynn baclava i ull til Hermine.

Nå skal jeg ha frosenpizza, julebrus og snop for å prøve å roe meg litt for stress og nerver! Stresspising? Bare litt :p
 
Ettermiddagen ble lat her! :D
Barne-tv fra vi kom hjem til litt før kl 18 med middag i sofaen!
Så fikk vi litt tid ved spisebortet til kvelds uten skjermen på, og T skrev navnet sitt på noen av bursdagsinvitasjonene vi skal levere i morgen. Håper han får skrevet på resten før han må til skolen!
Jeg er supertrøtt i dag, så jeg lurer rett og slett på å bare lage meg litt mat og gå til sengs!
Eller lage litt mat og strake ut foran Netflix noen timer? :p ;)

Koselig med sløve ettermiddager innimellom! Hermine så på Pingu i over en time etter soving idag :eek:
 
God dag :)

Veldig rolig formiddag her idag :) har ikke gjort annet husarbeid enn å sette på to maskiner med klær:p men nå holder jeg på med middag mens barna leker :) skjønner meg ikke helt på Leoh lenger.. han har plutselig begynt å sove i 20-30 min i bhgen:eek: mulig det er pga tennene som akkurat har kommet og er på vei ut av tannkjøttet! Men dumt er det hvertfall:p

Etterpå blir det dusjing av barn og litt lek eller noe før det er legging!..så får jeg se om jeg gidder å brette klær :p;):D
Kanskje han fant ut at han også like godt bare kan droppe den luren? :p
 
Lennypenny: hvordan gikk det idag?:D fin liten Mina du har der :)

Marian87: synd med sykt barn :( håper formen hennes er fin fordet!;) kos dere masse med boller, kakao og besøk :D kan sikkert tenne lykter og synge hjemme å?:p


Fru H: håper du har hatt en god skoleøkt idag :) greit med tidlig fredag da hvertfall :D:p


Lilla-87: mmmm muffinesene så gode ut! Men hva står MFK for? :p
Jada, hun var å henta telys og satte i holderen på bordet og henta "pinnen" (lighteren) i sjenken så jeg kunne tenne på :eek: ...nå er lighteren flyttet til et høyere sted for å si det sånn :p

Vi hadde det veldig trivelig. Men glad hun ble hjemme for hun er veldig snørrete og hosta så hun ikke fikk sove noe særlig :(
 
Back
Topp