20. Mars ❤

Levert barna i barnehage og på skolen og gått tur med hunden. Nå skal jeg slappe av og se litt trash-TV før jeg går ny tur med hunden og henter barna. Fortsatt kvalm, så det er best å ikke gå så langt hjemmefra xsmile5

I dag skal jeg til legen klokka 9, ørelege. Og fastlegen klokka 13 [emoji23] og store legedagen.

Det høres gøy ut! Du får ta det med ro [emoji1]

Den store legedagen her også! Har to timer på sykehuset, en stoffskifte-time og en tul. Ultrabekymra meg har jo hatt opptil flere tul allerede, så er ikke like spennende i dag, selv om det blir hyggelig å se bamsemumsen igjen [emoji173]

Lykke til med ditt legebesøk [emoji4]

Den store legedagen her også! Har to timer på sykehuset, en stoffskifte-time og en tul. Ultrabekymra meg har jo hatt opptil flere tul allerede, så er ikke like spennende i dag, selv om det blir hyggelig å se bamsemumsen igjen [emoji173]

Lykke til med ditt legebesøk [emoji4]
Takk i lige måte [emoji173]

Måtte bestille meg time i dag for er så trøtt at det går utover alt hjemme, selv med feriedager så blir jeg aldri uthvilt. Er godt å vite at det snart blir bedre forsåvidt.

Skal kjede meg halvt ihjel [emoji28]

Er sykmeldt denne uka, får ikke lov å sitte, blir svimmel av å stå/gå, så... Varierer mellom sofa og seng [emoji14] Akkurat denne uka er jeg glad mannen er arbeidsledig (begynner i jobb på mandag! [emoji1][emoji1][emoji1]), for jeg trenger hjelp til det meste. Kjeeedelig!

Skal kjede meg halvt ihjel [emoji28]

Er sykmeldt denne uka, får ikke lov å sitte, blir svimmel av å stå/gå, så... Varierer mellom sofa og seng [emoji14] Akkurat denne uka er jeg glad mannen er arbeidsledig (begynner i jobb på mandag! [emoji1][emoji1][emoji1]), for jeg trenger hjelp til det meste. Kjeeedelig!
Håper du blir fort bedre og at du slipper å få dette flere ganger [emoji173]

Håper du blir fort bedre og at du slipper å få dette flere ganger [emoji173]
Takk :) Ja, jeg er ikke av typen som er flink til å ikke gjøre noe, hehe, så satser på rask rekonvalesens!
Innmari dårlig timing ift hesten også, han er endelig skadefri og på gang igjen. Skulle vært på dressurkurs til helga, men må stå over det også :/ Takk og pris for snill stalleier, som gidder å ta et par-tre treninger for meg i alle fall! :)

Helt vanlig mandag på jobb er overstått. Har fått svigermor til å hente i barnehagen i dag, så jeg får en hvil på sofaen. Utrolig vondt bekken i dag. Har gått til behandling for bekkenløsning i to uker allerede. Det blir nok noen laaaaange måneder frem mot oktober. Godt å ha et forum sånn sett ;)

Helt vanlig mandag på jobb er overstått. Har fått svigermor til å hente i barnehagen i dag, så jeg får en hvil på sofaen. Utrolig vondt bekken i dag. Har gått til behandling for bekkenløsning i to uker allerede. Det blir nok noen laaaaange måneder frem mot oktober. Godt å ha et forum sånn sett ;)
Ush! Husker jeg var sånn fra uke 8 i sist svangerskap. Er i uke 10 nå og enda ikke fått det ordentlig. Bare kjenner det så vidt mest og litt ille innimellom hvis jeg har liggi feil. Håper det lar vente en stund på seg eller aldri utvikle seg mer!
Det er ikke noe gøy!

Så digg å teste sko!!! Jeg trenger nye joggesko, mine er oppbrukt. Si gjerne ifra om det er noen nyheter jeg burde vente på [emoji1]
Skal gi deg oppsummering når vi er ferdige på onsdag! :) terreng eller asfalt?

Skal gi deg oppsummering når vi er ferdige på onsdag! :) terreng eller asfalt?
Mest grus [emoji6] Grus&asfalt. Beveger meg sjeldent uti terrenget gitt. Og har mange fine turveier med grus i skogen her [emoji4]

Oh no!! Jeg har også begynt å kjenne det, men blir ikke verre med øvelser og bevegelse, så håper jeg kan holde ut noen uker til før behandling.

Har tilbrakt dagen på barneortopedisk klinikk med 4 åringen, brakk foten forige uke, MR i dag med gode resultater [emoji322]

Etter to dager med kraftig forkjølelse trengte jeg litt ekstra tid for å komme meg på jobb i dag. Så full dag i dag, håper jeg ikke blir sittende altfor lenge utover kvelden. Det pleier gjerne bli det når man tar ferie, og i morgen drar vi på ferie i en uke :) :) :)
Så herlig med ferie og fri:) skal dere reise noe spennende sted?!

Back
Topp