20 kilo

clueless2212

Forelsket i forumet
veide meg i dag og veide 84 kg,det betyr jeg har gått opp 20 kg!!!! er fryktelig tung i kroppen. ikke lenge igjen nå heldigvis[8D][8D]

jeg la på meg 24 kg sist. startvekt 50 kg så du kan jo tenke deg hvordan jeg så ut hehe. Hold ut jente snart i mål :)

Har også passert pluss 20 kg, ikke noe festlig!
Men jeg orker ikke tenke på det nå, har nok plager. Så får gjør mitt beste for å bli kvitt kiloene etter fødselen...
Akkurat nå føler jeg meg rett og slett heilt jævli [:'(][:o]

Enig! Begynner å bli tungt dette nå...og da har jeg ikke gått opp i vekt mer enn ca 11 kg til nå. Men jeg er ganske liten jeg, så det holder mer enn vel...
Dessverre klarer jeg ikke å holde meg unna godteri og alt mulig usunn mat. Var ganske flink frem til jul, men etter det har jeg skeiet ut totalt. Snop og boller mm. hver dag nesten. Herregud, hvordan skal man klare å venne seg av med disse uvanene etter fødselen..? [8|] 

huff ja de kiloene kommer fort. Jeg la på meg nesten 30 kilo med guttene ( startet på 52 kg begge gangene)...heldigvis ikke så mye denne gangen, men de forsvinner heldigvis fort. er glad jeg har et par måneder på meg før sommeren kommer[:)]

Har faktisk bar lagt på meg 5,5kg. er stor fornøyd med det ja[:)]

Jeg har lagt på meg 4,5 kilo,men jeg tror jeg kommer til å gå opp en del etterpå... Gjorde det sist.. 

Vel, jeg lå i 6 mnd med oppkast og kvalme...så gikk ned veldig mye...så har kun lagt på meg 1 kg til nå...[8D] og det jeg har lagt på meg er stort sett bare vekta til babyen vår...vann i kroppen og sånt...[8D]

Men har vært flink når det kommer til snop og sånt...KUN...i helgene...[:)]

Har selv lagt på meg 15 kg fra normalvekta, men 11 kg fra 1 kontroll... det vil si jeg la på meg 4 kg den sommeren jeg ble gravid.. hehe

Lenge leve trening etter fødsel

Jeg har gått opp 14 kg til nå.... gikk opp over 20 forje gang da, så det er vel egentlig greit... Man skal jo ha noe å amme vekk også [:D]

Tippa 20 kg pluss her ja[&:][:'(][:'(][:'(]

Men men får være flink å gå tur å trimme etterpå[:)]

Har lagt på meg 14 kg til nå. Spennende å se hva sluttstreken viser..[8|]
Håper det ikke blir så mye mer enn den er nå da. 77 kg..
Men skal prøve å amme, og det skal jo hjelpe så nåla går litt ned igjen.

Godt å hør at d e flere som har pluss 20 kg. Vart litt letta, trudd d bare va e som hadd lakt på me SÅÅÅÅÅÅ my......[:@][:'(]

uff..desverre 20kg her og[:(][:@][&:]kjipt..håper jammen det går fort av..

13 kg pluss her, og det er over 1 uke siden jeg veide. Litt redd for å sjekke nå.... Magen har vokst veeeeldig de siste 3 ukene, alle kommenterer det på jobb..
Har en drøm om å stoppe på 15 kg, men det kan jeg vel bare glemme. Spiser nok litt for mye snop[:D][:D][:D][:D][:D]

[:)]Var på kontrol igår, og da hadde jeg gått opp 4,5 kg

Hm... jeg har gått opp 8 kg akkurat. Veide meg i morges. Men jeg har en ganske fettfattig kost da siden jeg har dette gallesteins greiene.[:@] Fikk nesten kjeft av legen siden jeg ikke hadde gått opp mer....Hun sa at det var virkelig et minimum...Jaja tenkte jeg, og tenkte på dere her inne som har gått opp enda mindre enn meg. Så lenge magen vokser og babyen vokser og har det bra, så er vel alt i orden.[:)]

Jeg hadde nok gått opp MYE mer hadde jeg fått spise det jeg ville uten å være redd for å få disse helvettes gallestinsanfallene.....[8|]

Men men.... da holder jeg meg iallefall sunn og frisk, og har mindre å trimme bort etterpå. En trøst.[:)]
( men trening blir det! er så slapp i fisken blitt atte....)

13 kilo pluss her. Og synes igrunnen det er et greit tall da, men spent på hvor fort de forsvinner. Trente jo mye før, men det har begrenset seg no. Og regner med det vil begrense seg etter at Adrian er født.
Pluss at jeg har aldri spist så mye snop som no, stakkars baby. Ikke så næringsrik kost akkurat, men prøver jo da.

Back
Topp