20 juni!!

Skal til legen med storebror, pga kløe i ørene over lengere periode nå. 5 dager på overtid nå, så fødsel hadde også vært veldig greit :) men kjennes ikke sånn ut. Har også sovet nesten en hel natt + enda mer på formiddagen, er så uthvilt og lykkelig :D

Da er man i gang med både epidural, 5cm åpning og regelmessige rier. Dag 4 på overtid, så nå gleder jeg meg! :D vannet har de også tatt, ettersom mamma må reise hjem til Trøndelag i dag, og vi har lyst til at hun skal få møte ham før hun må dra. :)

Da er man i gang med både epidural, 5cm åpning og regelmessige rier. Dag 4 på overtid, så nå gleder jeg meg! :D vannet har de også tatt, ettersom mamma må reise hjem til Trøndelag i dag, og vi har lyst til at hun skal få møte ham før hun må dra. :)
så spennende! Masse lykke til:)

Det var et mildt ord for hva han er!

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Kan da umulig være lovlig?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan da umulig være lovlig?

Jeg er i permisjon og har vel ikke krav på de før jeg tar ferie? Ikke vet jeg, han gjør som regel slik som han vil..

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Jeg er i permisjon og har vel ikke krav på de før jeg tar ferie? Ikke vet jeg, han gjør som regel slik som han vil..

Ah, sånn ja.. jeg får også feriepenger når jeg tar ferie, men så fikk jeg vanlig lønn denne måneden da :-) feriepengene kommer vel i juli tror jeg :-)

Jeg fikk feriepenger denne mnd. Og permisjonspenger kommer denne mnd. Men får utbetalt permisjonspenger av Nav da.

Lykke til :) Tenk snart er den lille her! Håper resten av fødselen går fint- nå er du igang :)

I dag sover Hannah hele dagen virker det som! Og jeg har sånn spreng! Pamela Anderson light her altså!

Nydelig vær og vi skal grille i ettermiddag! Skal visst bli dårlig til i morgen, så får nyte det nå!

Her er Hannah 1 uke gammel!
ImageUploadedByBV Forum1371731632.409253.jpg

Nå sitter jeg og ser på mine to sovende karer :) Den lille oppå den store, Mats har fått pappa sin munn- uten tvil!

Tenkte kanskje jeg skulle benytte anledningen til å ta en dusj og sette på en klesvask! Stopper jo ikke akkurat opp!

Måtte le av kjærasten i stad, han hadde stelt Mats og kom ut igjen fra badet og han fortalte at Mats hadde både tissa og bæsja da bleia kom av. Så min kjære lurte på hvor han skulle gjøre av håndkle som "sonen" min hadde sådd frø i :p

Haha, spurte bare hva han ville gjort med det og fikk meg en god latter!

Jeg fikk feriepenger denne mnd. Og permisjonspenger kommer denne mnd. Men får utbetalt permisjonspenger av Nav da.
Jeg får å utbetalt permisjonspengene fra nav, så får begge utbetalt på 1mnd, men må bare godta at det blir når han kommer hjem..

Ah, sånn ja.. jeg får også feriepenger når jeg tar ferie, men så fikk jeg vanlig lønn denne måneden da :-) feriepengene kommer vel i juli tror jeg :-)

Jeg får begge utbetalt på 1mnd, han betaler det ut nå for han håper på at jeg skal si opp når permisjon er ferdig:)

Jeg får begge utbetalt på 1mnd, han betaler det ut nå for han håper på at jeg skal si opp når permisjon er ferdig:)

Haha, høres ut som en trivelig fyr :P

Eg og ungene er hos svigermor og skal spise pizza:) nam

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Nå sitter jeg og gir jr mat og venter på at resten av bøttebaletten kommer hjem :)
Jeg har vært og kjøpt sommerdyne til storesøster, og brukte så lang tid på det at jeg ikke har rukket å lage middag. Men det blir vel etterhvert tenker jeg. Skinkegrateng som står på planen i dag :)

Veeeenter på sambo.. overtid er fryktelig kjedelig :P planen var å grille idag, og da regner det såklart :-)

Mini satte også ny rek i natt, sov fra midnatt til 06:00, spiste i 20 min og sovnet på igjen et par timer. Han har definitivt arvet både mamma'n og pappa'n sovehjerter :D

Nå har vi spist middag, testet Moby Wrap'en og slapper av litt før kveldens besøk. Begynner å bli god på tørrprat nå :P

Back
Topp