20 juni!!

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
og feriepenger-dagen!!

med det sier jeg natta!
når jeg våkner (senere idag :-P ) skal vi i løveparken. :-D

hva er deres planer?

Lykke til begge to :) spennende å lese oppdatering ! Her går det i amming og soving . I dag/kveld/natt har han nesten hengi i puppen, så kjenner jeg er litt sår. Vurderer å finne meg litt mat , suuulten! Lengter hjem til storebror og kjæresten <3 første gang jeg er borte fra han mer enn 1døgn .. Altså storebror :p .. Litt usikker på om vi reiser hjem i dag etter barnelegen eller om vi venter til i morgen. Kommer litt ann på vekta :)

Vi er oppe å skifter bleie :) Får få litt pupp, så kan vi kvile beinhaugen litt til :)

Amming på gang. Her har jr satt rekord i søvn på natta <3 han sov fra halv elleve til halv to, og fra halv tre til fem. Det skal jeg greie å venne meg på.

Idag skal vi faktisk på barseltreff allerede :) spennende . Sove minimalt i natt så satser på en liten hvil i formiddag

Go måren.. 4 dager over i dag, og akkuratt nå er det ikke tegn på noen fødsel nej... Vet ikke helt hva jeg skø finne på, men ser ut til st være blir bra:)

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

og feriepenger-dagen!!

med det sier jeg natta!
når jeg våkner (senere idag :-P ) skal vi i løveparken. :-D

hva er deres planer?
Feriepenger hadde vært noe!:) men sjefen valgte å reise på ferie selv uten å overføre noe, så vi ansatte får ikke noe før han kommer hjem:/

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Dagen i dag tror jeg blir rolig:) er ganske trøtt så tror det blir en dupp på sofan:p ellers bare kos:) skulle egentlig gå tur, men får se, gidder ikke hvis det regner mye:/

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Feriepenger hadde vært noe!:) men sjefen valgte å reise på ferie selv uten å overføre noe, så vi ansatte får ikke noe før han kommer hjem:/

Æsj, hadde'n tenkt å være lenge borte eller?

Neeei? Rasshøl!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp