2 x tidlig UL

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Nå har jeg vært på tidlig UL igjen,mn de klarer ikke se noe hjerteaksjon... Jeg skal være 7+5 ift terminkalkulator. Plommesekken er fin,så det er fortsatt håp, skal tilbake igjen om en uke..
Må si det er vanskelig å være positiv, men må bare klamre til håpet da. Det blir en lang uke å vente til UL. :(

Nei uff og uff :/ en uke virker uendelig lenge når situasjonen er sånn.. Prøv å tenk positivt! Lykke til!

Uff, dette er nok veldig vanskelig :(

vet du når du hadde el?

Off kan godt sjønne at det blir en lang uke for deg.... Men etter det jeg har sjønt så kan man se at hjerte slår å men klare ikke å hørre det enda... Man kan se d på UL... Imorgen skal hjerte te mitt nurk slå å sa er jeg 5+4 på vei... Skal jo til legen den 3 for å sjekke,da er jeg 7 uker.... Kjenner jeg både gruer å gleder meg :)

Tok de innvendig eller utvendig ul? Jeg er 8 i morgen og var på l i sted siden jeg begynte å blø. Legen klarte ikke å se noe utvendig, men innvendig var alt bra. Masse lykke til! :)

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra :)

Takk alle :) Innvendig ul ja.. Prøver å få dagene til å gå uten å tenke for mye på det. Få dagene til å gå raskere,blir slitsomt i helgen tror jeg da,skal reise bort i bryllup til min søster,med masse familie,og mamma har allerede sladret om svangerskapet til sine søsken med barn :-/ så da er det bare å klistre på et smil og late som ingenting. Værste med dette er sambo som reiser til Nordsjøen mandags morgen,så om det skulle være en MA blir jeg alene om det..
Men krysser fortsatt fingrene,har ingen smerter og null blødninger. Fortsatt ømme bryst og trett hele tiden. Aldri vært plaget med kvalme.

Har heller aldri våre plaget me kvalme,smerter eller bødning,så jeg tenker som så at så lenge eg kje har hatt nogen av dei symtomene (blødning elr smerter i underlive/mage) så e alt gått.... Man må bare tenka posetift... Har kjent nogen så bobbler inni mellom å d e jo ett gått tegn forsåvitt... Dette e jo min 3 barn eg ska ha så me som he født å gått gravid før kjenne d sikkert mer en mange andre kansje...:P

Off så leit :(

Vet akkurwt hvordan du føler det.
Var i samme fotspor og så tom plommesekk og skulle gå 1 1/2 uke uten å vite. Etter 1 uke tok jeg priv ul orket ikke vent mer og bare på en uke hadde spira vokst seg frem ♡

Håpa du ser eit fint bankande hjerta om ei veka, men skjønnar godt at det er bale å gå slik å lura. Måtte den neste veka gå kjapt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp