Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger. Her har fortsatt lille 4 lurer! Lurer veldig på om de skal gå naturlig ned av seg selv, at hun skal få sove når hun er trøtt eller om jeg skal prøve å korte ned/holde henne våken![]()
verdt og nevne at hun sover 7-7 så har et godt sovehjerte!
Her sover lille to dupper. Gikk fra fire dupper til to da hun var 5 mnd. Sover fra 18.30-07.30. Sover toppen 2 timer tilsammen på dagtid, en lur på formiddagen og en på ettermiddagen.
Hvordan ser dagen deres ut?![]()
Veldig forutsigbar[emoji5][emoji5]
Grøt og melk kl 07.30-08
Fruktpuré og brødmat kl 11-12
Middag kl 15.
Grøt og melk kl 17.30-18.
Blir lagt i vognen for hvil mellom 10 og 10.30 og ny hvil mellom 13.30-14.
Følger stort sett samme døgnrytme om vi er hjemme eller på farten. Mellom måltidene er det lek, utforskning og haugevis med barsel-trilleturer. Skulle ønske lillemor ville ha mer melk, men nekter tom flaske nå. Store lille babyen på 6 mnd. Mine to første sov 3 timers hvil på dagen til langt over bhg start, så litt uvant da tredjemann var så mye våken på dagen[emoji5] Men sover så godt om natten, at det er helt greit. Er ikke inne med smokk engang, så da kan hun være så aktiv hun vil på dagtid.
Takk for så fint svar. [emoji3]
Ganske likt her da, lille er veldig lei melk og vil heller ha fast føde..
nå skal duppene jobbes litt med, skal over til to - håper vi får det til [emoji3]
Tenker det blir ca en i 09:30-10 tiden og en 14-14:30 tiden. Håper begge kan vare rundt 1-1,5 time.
Ellers er matdagen enkel.
Frokost: Grøt og aprikosmos kl 07-07:30
Melk før første dupp (blir mindre og mindre, ca 100ml) 9:30-10:00
Lunsj: Hjemmelaget smoothie med grønnsaker og frukt/prøvd brød(ingen suksess foreløpig)/grøtsmoothie/ halvt middagsglass og frukt ca 13:00
Melk igjen før neste dupp (veldig lite - så lurer på om jeg skal droppe denne nå og heller gi et større/kraftigere Måltid eller hva kl 13:00...tenke på det) 14-14:30
Middag/Kvelds: Grøt og aprikosmos/middag kl 16-16:30
Melk på sengen 18:30 (200-240ml) før vi sier natta
Drikker en flaske 120-180ml ila natten.
Da har vi det ganske så liktDa vi gikk ned til to dupper begynte hun å sove en time istedetfor en halv time. Funker mye bedre
![]()
Ja er det jeg virkelig håper på [emoji3] hun blir ikke mye uthvilt av 20-40 minutters hvilene hun har nå merker jeg.

Nei de korte hvilene fører ikke så mye godt med seg, her våkner hun irritert om hun sover for kort. Så en time utgjorde virkelig en forskjell. Håper det gjør det hos dere også![]()