2.Vektklubb.no tråd

ia83

Elsker forumet
Hehe ble vel siden 10 nå[;)]
2 dagen min og føler at dette går bra..
Ikke sulten i det hele tatt.
Men har hatt bra vondt i hodet.
Veit ikke om det har noe med dette,men skriver det for det[;)]
Har igjen ca 100 kcal igjen men veit ikke om jeg får tatt det.men vi får se.
hvordan har det gått med resten da?

Jeg har hatt en helt ok dag.. Jeg har ikke spist så mye som jeg burde.. Jeg spiste frokost i 9 tida, å en noka bar i 4 tida.. Å så skal vi snart ha middag.. Ble kjempe sinnsykt sein middag i dag!! Men vi er så sultne nå.. hehe...
Har gått en tur på 75 minutter da[:)]

I dag har jeg nesten klart å komme opp i 1983 kcal på en dag! Endelig! Er i 1952. Til sammenlikning var jeg i 930 i går...

Da jeg fikk papirer om dietten jeg skulle gå på en gang, så sto det at den første uka kunne abstinensene melde seg og man måtte være obs på hodepine. Ligger kanskje noe der.

Det går fantastisk bra, det viktige er å velge mat som har lite kalorier og som en blir mett av. Har ikke vært sulten i dag heller, og har i tillegg kost meg med en sånn mini snickers is (sånn i 6 pkn) og en snack a jacks til tv2 i kveld [:)] Nammis

Jeg får hodepine når jeg drikker for mye vann [8D] Er ikke vandt til det, hehe, slik går det når det eneste jeg drikker i løpet av en dag er pepsi max [8D]

Føler at ting går veldig bra! Men så rekker jeg ikke tenke på alt jeg stapper i kjeften. Må bare passe på å handle inn sunt så går detta av seg selv en liten stund.

Her går det faktisk overraskende bra. Koser meg litt innimellom da, men har ennå til gode å gå over kcal-grensa mi...spiser faktisk stort sett for lite...er det farlig???

jeg har ikke klart å komme over.
I går lå jeg bra ann,men i dag har jeg hatt så vondt i hodet at jeg har vært kvalm.
Tilslutt måtte min kjære ta snuppa og gå en tur så jg fikk sove.
sov da i ca 2 timer og følte meg mye bedre..

ORIGINAL: Alexandra82

Må takke for tipsene for å få baderomsvekta mi til å fungere.
Fikk bytta batteri og satt den på et anna rom, og plutselig fungerte den som smurt. Viser relativt nøyaktig hele tiden, ikke de enorme avvikene som tidligere.
Hadde jo ikke bytta batteri for trodde de var nye når jeg kjøpte den...den gang ei...

Så fikk jeg vanndrivende naturmedisiner i posten i dag. Som nevnt tidligere så blir jeg så full av vann når jeg trener mye at jeg er som når jeg var høygravid og hadde SF, kan knapt knytte hendene.

Flydd på do i hele dag da, men hehe. Ned en kilo og hendene og føttene er så mye bedre [:)]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de? [:)]

ORIGINAL: CathogBen

Må takke for tipsene for å få baderomsvekta mi til å fungere.
Fikk bytta batteri og satt den på et anna rom, og plutselig fungerte den som smurt. Viser relativt nøyaktig hele tiden, ikke de enorme avvikene som tidligere.
Hadde jo ikke bytta batteri for trodde de var nye når jeg kjøpte den...den gang ei...

Så fikk jeg vanndrivende naturmedisiner i posten i dag. Som nevnt tidligere så blir jeg så full av vann når jeg trener mye at jeg er som når jeg var høygravid og hadde SF, kan knapt knytte hendene.

Flydd på do i hele dag da, men hehe. Ned en kilo og hendene og føttene er så mye bedre [:)]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de? [:)]

Nei!!! Det kan du ikke!!!

[8D]

www.urtesenteret.no De heter Nefrosan. Virker tydeligvis helt knall på meg.

Ikke vær så lumpen a [8D]

Skal herved bestilles. Kan jo neppe være normalt med "strikker" på beina til enhver tid.

Ammer dere forsatt??
HAr bare hørt at man ikke skal ta vanndrivende når man ammer.
Bare lurer[;)]

ORIGINAL: ia83

Ammer dere forsatt??
HAr bare hørt at man ikke skal ta vanndrivende når man ammer.
Bare lurer[;)]

Jeg ammer hvertfall ikke[:)] Er vell sånn at man egentlig ikke skal holde på med dette her når man ammer har jeg hørt[:)]

Herved erklærer jeg slanke pause! Jeg er i feriemodus[:)] Men på Mandag er det back on track! Å ikke bare sånn småtteri! Jeg skal gå lang tur annahver dag, å trene annahver dag..[:)]

Njæ.Jeg var da i sverige i dag så har ikke akkurat vært flink til å følge det jeg skal..
hvæææ.
Men har ikke hatt vondt i hodet i dag da [;)]

ORIGINAL: sjokomuffin

ORIGINAL: sjokomuffin

ååååh jeg skjønner ikke helt!
for det står jo at en porsjon TØRR pasta er 40 gram. KOKT pasta er 100 gram..
MÅ man veie før den kokes eller? for når jeg legger inn 100 gram pasta, står det jo at jeg har spist siiiiinnsykt mye kcal..
såe.. skal det veies før man koker? skjønner ikke hvorfor de skriver at en porson er både og... argh..

nå har det bare blitt tull i kcal regninga idag så nå tar jeg meg litt is!!

Anbefaler absolutt Lett-is fra Hennig Olsen i sånne porsjonsbegere. Kjempegod. Det er 65 kcal i hvert beger.

Med pasta så pleier jeg å bruke "pasta, fullkorn, kokt".
Veier både før og etter.

mmm da skal jeg se etter den isen på butikken [:D]
nå spiste jeg yoghurt is som heter please. gøtt ja [:D]

hmm ok.. for det er fullkornspasta jeg og har spist. den fra axa. haff blir så oppgitt når jeg ikke forstår og får det til [&o]

Jeg har bare søkt opp pasta,kokt på vektklubben og veid den når den er kokt, satser på at det er godt nok. Nå spiser jeg dream is med kirsebær og sjokolade, nammis [8D]

Den Dream yoghurtisen er kjempegod! Har bare smakt den med brownies og karamell, fantastisk :)

Her går det bra, vi driver og sjauer med huset så jeg rekker ikke gåturer. Har ikke skrevet de to siste dagene, men vet at jeg er innenfor grensa...

I morra skal vi muligens ha barnevakt og nyte litt alkohol, så da må jeg være flink og nøye med kaloriene!

Jeg ammer forresten fortsatt, men kun morgen og kveld, jeg passer på å få i meg masse vann og jeg ligger på ca 1800 kcal. Det er lov å gå ned når man ammer, men ikke fort... Og det passer meg fint :)

Back
Topp