2 under 2, hjemme

kastetinniivfland

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Marsmagi 2025
Hvis dette går veien får vi to under to i januar :Heartred :Heartred Håper og håper og håper det går hele veien!! Vi har valgt å ikke ha barnehage på førstemann før hn er 2,5 år, noe som betyr at vi får to små hjemme det første halvåret.. har noen erfaringer med dette? tips, triks, kjøp og utstyr mottas med takk! Jeg kommer jo til å være mye alene med begge i tillegg.. noen som har gjort det? Er det overkommelig hehe?!

Jeg har ikke noe erfaring, så du får nok bedre svar fra andre. :)

Men jeg tenker det kan bli en skikkelig fin tid, selv om det sikkert blir travelt til tider. :) Herlig å slippe å komme seg tidlig ut døra med en nyfødt. Ville prøvd å samkjørt hvertfall en av duppene etter hvert, så får du kanskje en liten time "voksentid" i løpet av dagen. :)

De 2 første mine er født med 22 måneder mellom. Og er så glad for vi fikk de tett de har så godt bånd. Liker samme tingene. Legger seg på samme tid på kvelden. Veldig fornøyd med søsken vogn i en periode før nr 1 ikke ønsket å sitte lengre. Men gull verdt den stunden det varte. Ellers anbefaler jeg at den første får gave av babyen når baby kommer hjem. brukte masse bæresele for å være mest mulig tilstede for nr 1. Var også alene med begge om morningene før barnehage levering og noen ettermiddager her og der. Jeg kjøpte najell sleepcarrier mye lettere å frakte baby rundt. I starten samkjørte vi hvilene på begge.

Back
Topp