2.ul

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Huff! [&o] Så kjedelig! Skikkelig dritt beskjed å få! Håper eggene dine vokser som søtten i helga, og du får mange store fine egg på Ul på mandag!

Masse lykke til!!! [:)]

Signerer og slenger med en goood klem [:)]

huska ikke hvor mye det var av dose.. men allefall blandet jeg 1 glass med veske i 2 glass.. så hadde da 2 glass md dn "tabletten" i.. sa hvilken dose er det?[;)]
ORIGINAL: småsmurf

Tror ikke att det har noen betydning for hvilken dose en har om det er kort regime, og ja, eggposene skal opptimalt sett vokse 1-2 mm i døgnet ja, men er jo ikke alltid att det skjer..

Det blir av og til litt prøving å feiling i denne prosessen, er ikke alle som reagerer likt på medisinene, så da må det nesten til og[:)]
Men er utrolig kjipt, når det går utover en selv, been there.. Håper att noen av eggene tar seg sammen og begynner å vokse, slik att det blir uttak av det..[:)]

Hvilken dose hadde du av menopur ved sist forsøk? Burde ihvertfall hatt samme dosen.. Kan og være att du reagerer bedre på menopur enn puregon.. Sikkert mange andre årsaker og, som kan gjøre att ting blir som dem er[;)]

Krysser fingrene for deg, og sender en klem[:D]

ORIGINAL: siwro

huska ikke hvor mye det var av dose.. men allefall blandet jeg 1 glass med veske i 2 glass.. så hadde da 2 glass md dn "tabletten" i.. sa hvilken dose er det?[;)]
ORIGINAL: småsmurf

Tror ikke att det har noen betydning for hvilken dose en har om det er kort regime, og ja, eggposene skal opptimalt sett vokse 1-2 mm i døgnet ja, men er jo ikke alltid att det skjer..

Det blir av og til litt prøving å feiling i denne prosessen, er ikke alle som reagerer likt på medisinene, så da må det nesten til og[:)]
Men er utrolig kjipt, når det går utover en selv, been there.. Håper att noen av eggene tar seg sammen og begynner å vokse, slik att det blir uttak av det..[:)]

Hvilken dose hadde du av menopur ved sist forsøk? Burde ihvertfall hatt samme dosen.. Kan og være att du reagerer bedre på menopur enn puregon.. Sikkert mange andre årsaker og, som kan gjøre att ting blir som dem er[;)]

Krysser fingrene for deg, og sender en klem[:D]

2 hetteglass med menopur er 150 IE, det er 75 IE i en slik "tablett".
Mener å huske at de sa på Riksen at mange trenger høyere dose med menopur enn med andre FSH, har å gjøre med sammensetningen på menopur kontra de andre.

Og så skal visst menopur gi "færre, men bedre" egg. Var ihvertfall det de sa om meg.

oj...ja d er vel så forskjellig det man får att[&:]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Huff! [&o] Så kjedelig! Skikkelig dritt beskjed å få! Håper eggene dine vokser som søtten i helga, og du får mange store fine egg på Ul på mandag!

Masse lykke til!!! [:)]

sign[:)]

Jeg vet ikke om det er noe trøst, men når jeg tok mitt første prøverør, så tok det laaaaaaaaaaaaaang tid før de begynte å vokse. brukte til sammen 3 uker før de var modne for uttak. Og resultatet ble dattera mi! Håper du også får samme hell! Krysser fingra!!!!

oj så du fikk holde på så lenge med sprøyter?? d var vel lenge? tror neppe di lar meg få¨det, men håper di jør alt for å ikke avbryte...

jau men e trur liksom ik di utsett da så mange ganga altså...men e håpa nu da...ho sa nu di villa ha nån få gode å jobb m, enn mange itje fult så go...så e håpa å håpa...

Vil bare si: LYKKE TIL IDAG!!

Krysser fingrene for at folliklene har vokst over helgen naa [:)]

ORIGINAL: siwro

oj så du fikk holde på så lenge med sprøyter?? d var vel lenge? tror neppe di lar meg få¨det, men håper di jør alt for å ikke avbryte...

Ja, og virket ikke som han hadde tenkt å avbryte det på meg heller. Og under den tiden så visste jeg ikke at hos noen så avbrøt de om det tok så lang tid. Jeg har pcos, og kan ha noe med det å gjøre?? For ting pleier visst å være så ustabilt da. Men det funket jo så, fikk jo ei datter ut av det[:)]

Back
Topp