..og 5 uker til termin i dag! Gikk plutselig opp for meg nå. Nå ble det litt virkelig at en baby er på vei! 5 uker, er jo ikke lenge. Føler meg ikke helt mentalt forberedt på fødselen, så har nok å bruke tiden på. Hvordan er det med dere andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 26.MarsHar du termin 30 mars?
Samme her![]()
Gleder meg mest åsså gruer jeg meg litt! Nyter siste tiden med babyen imagen =)
Så deilig!! Nyt detFørste dag i permisjon idagOg tre uker og tre dager til termin! Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten, men er ikke helt klar for baby ennå, så synes hun kan holde seg inne til termin - blir godt med noen uker nå hvor jeg bare kan slappe av og kose meg med litt alenetid
![]()
Masse lykke tilHer er det 27 dager til termin, permisjonen starter til torsdag.. grugleder meg kjenner jeg,gleder meg til å hilse på, lukte, kjenne og føle MEN gruer meg til å eventuelt føde I seteleie/k.s om vendingsforsøk ikke er vellykket til mandag.. vil føde normalt
Takk for detSå deilig!! Nyt det![]()

Sånn tenker jeg også3 uker her.. begynner å bli klar. Blir så utålmodig av å ikke vite når det skal skje. Skjer det imorgen? Skjer det om 5 uker? Ganske langt spenn det her![]()