2 uker siden innsett..

Kanskje snart?

Elsker forumet
.. og jeg blir gal av aa vente!! Har ikke hatt anledning til aa kjoepe hjemme test..Saa blir vel aa vente til mandag paa blodproeve resultat.. All denne ventingen tar virkelig paa..

Skjønner deg så altfor godt!
Jeg tok test på rugedag ti og den var neg, så har ikke turt å teste igjen.
Skal ta blodprøve samme dag som du tester, så vi får krysse fingrene for hverandre[:)][:)]!

Skjønner at du er spent ja!! Bra gjort å holde seg unna testingen, hadde ikke klart det hvis TR ikke hadde kommet etter 2 uker[8D]
Krysser alt for super positive blodprøver på dere begge

ORIGINAL: Lbo83

Skjønner at du er spent ja!! Bra gjort å holde seg unna testingen, hadde ikke klart det hvis TR ikke hadde kommet etter 2 uker[8D]

SIGN

Å all ære til deg som klarer å la være å teste[:)] Dette er spennende, og det er jo super postitivt at tr ikke har kommet[:)] Krysser fingrer og tær[:)]

signerer denne[:D][:D]

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til, krysser fingrene for deg[:D]

ORIGINAL: siwro

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til, krysser fingrene for deg[:D]

Jeg har aldri faatt TR foer testing[8|] .. Tror pillene jeg tar stopper TR, for normalt faar jeg ikke TR foer 3-4 dager etter pilleslutt.. Saa at TR ikke har kommet betyr ikke noe for min del[&o]

En dag igjen naa... Og har virkelig ingen god foelelse... Faar en lang dag morgendagen skal bli...

ORIGINAL: Chumalunga

Ønsker deg all mulig lykke til! Håper magefølelsen din er feil! [:)][:)]

Back
Topp