A
Anonym poster
Guest
Takktakk! Tør egentlig ikke å håpe for mye da jeg syns det er så mye som skurrer, men det er da en startWow gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktakk! Tør egentlig ikke å håpe for mye da jeg syns det er så mye som skurrer, men det er da en startWow gratulerer
Hmm ja det hørtes likt ut! Clearblue viser hvertfall 3+ i dag, og for to uker siden testen jeg negativt, så hvor langt jeg egentlig er på vei nå det er ikke godt å siDette hørtes veldig likt ut som hos meg! Jeg hadde mensen sist i mai(2017) og 2 mnd etter var jeg en tur hos gynekologen. Hun kunne se 2 egg som snart var klare for å slippe. Jeg fikk beskjed om å teste etter 3 uker hvis ikke mensen kom, var den negativ så skulle jeg starte på provera. Men den var positiv og hun er 6 år nå
Gratulerer så mye
Jeg kontaktet lege for blodprøver og jordmor for helsekort og henvisning til sykehuset for ultralyd. Tok også privat ultralyd når jeg var 8+0.Hmm ja det hørtes likt ut! Clearblue viser hvertfall 3+ i dag, og for to uker siden testen jeg negativt, så hvor langt jeg egentlig er på vei nå det er ikke godt å si
Hva er veien videre nå tro? Ringe jordmor i kommunen? Dra på tidlig ultralyd? Legen for å ta blodprøver? Helt blank på dette området her merker jeg
Hvordan går det? Håper på det beste.Hmm ja det hørtes likt ut! Clearblue viser hvertfall 3+ i dag, og for to uker siden testen jeg negativt, så hvor langt jeg egentlig er på vei nå det er ikke godt å si
Hva er veien videre nå tro? Ringe jordmor i kommunen? Dra på tidlig ultralyd? Legen for å ta blodprøver? Helt blank på dette området her merker jeg