Gleder meg men gruer meg også.. Vet jo aldri om det er noe galt. Bestilte for veldig lenge siden jeg også.. i slutten av oktober tror jeg.Du burde glede deg masse!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg men gruer meg også.. Vet jo aldri om det er noe galt. Bestilte for veldig lenge siden jeg også.. i slutten av oktober tror jeg.Du burde glede deg masse!!
Gratulerer med vell overstått TULDa er vi ferdig å alt stod bra til så nå kan jeg senke skuldrene enda mer han var 90% sikker på jente så da kan det se ut som vi får en av hver <3 har en gutt fra før av
Ja der skjønner jeg veldig godt... var det selv! men nå går det jo som regle bra i de fleste svangerskapGleder meg men gruer meg også.. Vet jo aldri om det er noe galt. Bestilte for veldig lenge siden jeg også.. i slutten av oktober tror jeg.
Hahaha ja det lønner seg å være tidlig ut blir veldig spennende!! Må oppdatere etter du har vært derÅåååå!! Så fantastisk jeg skal dit om 14 dager!! Gleder meg helt enormt! Jeg bestilte time da jeg var typ 5 uker på vei jeg SKULLE ha time! Så den dagen jeg er 13+0 skal jeg dit! Håper at jeg også får vite kjønn <3
Så morro!!Herlig med ei lita jente! Jeg venter også mest sannsynlig jente og har også en gutt fra før <3
Jaaa gleder meg sånn!! Herlighet!! Har så jente-følelse!Hahaha ja det lønner seg å være tidlig ut blir veldig spennende!! Må oppdatere etter du har vært der
Tusen takk ja, det blir veldig spennende å se! Jeg var egentlig ganske sikker på gutt (sikkert fordi jeg tror jeg bare kommer til å få gutter ) men så har dette vært er helt annet svangerskap en set forje.. tror jeg aldri har vært så kvalm å dårlig før så var noe der som også kanskje trodde jeg fikk jente så blir spennende å se om alt stemmerGratulerer med vell overstått TUL
Spennende, og se om det fortsatt er jente på Oul og når lille kommer ut da
Hva var magefølelsen din før du var på TUL ?
Tusen takk ja, det blir veldig spennende å se! Jeg var egentlig ganske sikker på gutt (sikkert fordi jeg tror jeg bare kommer til å få gutter ) men så har dette vært er helt annet svangerskap en set forje.. tror jeg aldri har vært så kvalm å dårlig før så var noe der som også kanskje trodde jeg fikk jente så blir spennende å se om alt stemmer
de ringte meg i dag hadde fått en avbestilling der neste uke[emoji2]Ja veldig koselig [emoji813]red åååh så kjedelig bestilte time for over 1 mnd siden
SÅ utrolig flaks!de ringte meg i dag hadde fått en avbestilling der neste uke[emoji2]
Her er den lille
Ja, han var 90 % sikker på jente <3Åååå helle dussen vakker liten Skatt
Fikk dere vite hva dere venter?
Ja, han var 90 % sikker på jente <3
Hahaha, fort gjortStemmer det du sa jo det i går
Klarer ikke alltid og huske nick
Gullfiskhukomelse