2 tul idag :)

Ååååå!! Så fantastisk :D jeg skal dit om 14 dager!! Gleder meg helt enormt! Jeg bestilte time da jeg var typ 5 uker på vei :p jeg SKULLE ha time! Så den dagen jeg er 13+0 skal jeg dit! Håper at jeg også får vite kjønn <3

Herlig med ei lita jente! Jeg venter også mest sannsynlig jente og har også en gutt fra før <3

Da er vi ferdig å alt stod bra til :) så nå kan jeg senke skuldrene enda mer :) han var 90% sikker på jente så da kan det se ut som vi får en av hver <3 har en gutt fra før av :)
Gratulerer med vell overstått TUL :D
Spennende, og se om det fortsatt er jente på Oul og når lille kommer ut da :p
Hva var magefølelsen din før du var på TUL ?

Ååååå!! Så fantastisk :D jeg skal dit om 14 dager!! Gleder meg helt enormt! Jeg bestilte time da jeg var typ 5 uker på vei :p jeg SKULLE ha time! Så den dagen jeg er 13+0 skal jeg dit! Håper at jeg også får vite kjønn <3
Hahaha ja det lønner seg å være tidlig ut :happy093 blir veldig spennende!! Må oppdatere etter du har vært der:angelic::Heartred

Gratulerer med vell overstått TUL :D
Spennende, og se om det fortsatt er jente på Oul og når lille kommer ut da :p
Hva var magefølelsen din før du var på TUL ?
Tusen takk :D ja, det blir veldig spennende å se!:facepalm: Jeg var egentlig ganske sikker på gutt (sikkert fordi jeg tror jeg bare kommer til å få gutter :nailbiting::p) men så har dette vært er helt annet svangerskap en set forje.. tror jeg aldri har vært så kvalm å dårlig før:eek: så var noe der som også kanskje trodde jeg fikk jente :facepalm: så blir spennende å se om alt stemmer :angelic::angelic:

Tusen takk :D ja, det blir veldig spennende å se!:facepalm: Jeg var egentlig ganske sikker på gutt (sikkert fordi jeg tror jeg bare kommer til å få gutter :nailbiting::p) men så har dette vært er helt annet svangerskap en set forje.. tror jeg aldri har vært så kvalm å dårlig før:eek: så var noe der som også kanskje trodde jeg fikk jente :facepalm: så blir spennende å se om alt stemmer :angelic::angelic:

Det var sånn jeg hadde det når jeg ventet nr 3 og hadde 2 jenter fra før :D
Og hadde DEN gutte følelsen. Og spurte om hun på oul kunne bekrefte det. Og joda det var bare, og pakke ned ALLE kjoler for det var ingen tvil :p :D

Nå har jeg gutte følelse igjen MEN jeg vet ikke om det er pga dette er mitt 2.kull med ny mann og denne er vår nr 3 hehe.
Prøvde så intenst og se etter på TUL nå sist da han viste blæra :p
Mannen var med, og vil jo ikke vite hva det er. Og når han UL mannen på slutten sa at det var noe han ikke likte inni livmoren så glemte jeg alt om det. Hadde tenkt, og spørre diskré frem til da. Håper nok litt ekstra på gutt, for sønnen min sin del, og for at mannen min skall få oppleve det også. Jeg har 4 jenter, og 1 gutt :D

Så herlig [emoji7]

Back
Topp