når begynner det? Jeg er 13+2 nå, og det står så mye forskjellig rundt om 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
whaat? Så jeg er en uke og to dager forsinket med jubelen ??Wikipedia, nhi, lege og jordmor her mener ihvertfall 12+0, så er det jeg går ut ifra![]()
Dette er faktisk henter fra wikipedia:Wikipedia, nhi, lege og jordmor her mener ihvertfall 12+0, så er det jeg går ut ifra![]()
Dette er faktisk henter fra wikipedia:
2. trimester:
Så de mener fra uker 13
- 13.-18. uke = 4. mnd
- 19.-22. uke = 5. mnd
- 23.-28. uke = 6. mnd
![]()
aaahh, takkSom du ser så skriver de trettende uke, som da vil si 12+0 - 12+6.
De starter tellingen med den 1. Uka, mens f.eks babyverden sier 0 uker/uke 0
Veldig forvirrende jaaaahh, takkBlir så forvirret av det der altså
Det er jo de som sier de er 14 uker på vei når de er like mange uker som meg... kunne ikke de bare ha én måte å ha det på?
![]()
ja, det er det jeg også har sett at noen mener.. Hadde det vært så vanskelig? Er det virkelig for mye forlangt?Veldig forvirrende ja
ene appen min mener fra 14+0
Hadde vært mye enklere om alle kunne telle likt![]()
ja, det er det jeg også har sett at noen mener.. Hadde det vært så vanskelig? Er det virkelig for mye forlangt?![]()
uff... kjenner nesten jeg blir ekstra sliten av sånntSyns jo egentlig ikke detde liker vel å gjøre gravide damer som allerede er litt slitne og surrete enda mer forvirret da
haha
jeg har faktisk ikke peiling12+0 er vel 2.trimester![]()
enigJeg har alltid tatt utgangspunkt i 12+0 i alle fall, noe som ikke er urimelig med tanke på at risikoen for sa har vært nede på 2% siden uke 9
Måten det er formulert her, betyr nok at de mener at 13.uke er fra 12+0 til 12+6.Dette er faktisk henter fra wikipedia:
2. trimester:
Så de mener fra uker 13
- 13.-18. uke = 4. mnd
- 19.-22. uke = 5. mnd
- 23.-28. uke = 6. mnd
![]()