2. Trimester, kostilskudd?

Vårbaby2017

Flørter med forumet
Tar dere noe vitaminer/kostilskudd nå i 2. trimester? :) Tar selv nycoplus mamma, men tenker det kanskje blir litt dyrt i lengden.
 
Multivitaminer, omega-3 og folsyre her :)
 
Har kjøpt meg en multivitamin med omega 3, og tar litt ekstra d-vitamin i tillegg pga mangel :) Syns også de gravid/mammapakkene ble for dyre i lengden, og greit å kunne ta to tabletter i stedet for fire syns jeg :p
 
Jeg tar omega 3 og multivitamin for gravide som heter Food-Grown Pregnancy fra Wild nutrition fra helsekosten :)
 
Jeg tar multivitaminer med omega-3 :)
 
Jeg tar D-vitamin i dråper pga tomme lagre, og så blir det sanasol utenom :p
 
Tar kun tran. Det vitamin og omega 3 i en smell. Tar det sammen med blivende storesøster hver kveld :)
 
Jeg bruker folat og multivitamin (B6 og B12) Går i tillegg på enten Metformin eller sukkerpiller (det vet jeg ikke) da jeg er med på et forskningsprosjekt med gravide som er diagnosert med pcos.
 
Jeg har gått på life care sin pakke for gravide hele svangerskapet,inneholder alt av vitaminer og tran som man trenger underveis.:)
 
Tar de mamma-tablettene men glemmer det heeele tida. En uke siden jeg har tatt dem tror jeg.
 
Trodde ikke det var anbefalt med kosttilskudd i graviditeten bortsett fra omega-3?
 
Den her burde egentlig dyttes på på lik linje som knipetråden for min del.. glemmer glemmer glemmer. Får dårlig samvittighet i forhold til det å glemme omega-3 :( dårlig til å spise riktig fisk nå i jula også :( huskhuskhusk.
 
Back
Topp