2 trimester i morgen :-)

'Bare' ti dager igjen her, føles som en evighet hver gang noen av dere med termin tidlig i april kommer over disse milepælene! ;-)

'Bare' ti dager igjen her, føles som en evighet hver gang noen av dere med termin tidlig i april kommer over disse milepælene! ;-)
Skjønner så godt hva du mener. Med forrige hadde jeg termin 22 juni, og var blandt de siste til å oppleve disse milepælene :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Utrolig men sant!!

Har du termin 1. April? Da er i såfall jeg også i 2. trimester imorgen! Hurra, og takk for påminnelse og en oppmuntring jeg trengte nå :)
Jeg har hørt det er 13 fullgåtte uker, men da har jeg sikkert hørt feil :)

Har du termin 1. April? Da er i såfall jeg også i 2. trimester imorgen! Hurra, og takk for påminnelse og en oppmuntring jeg trengte nå :)
Jeg har hørt det er 13 fullgåtte uker, men da har jeg sikkert hørt feil :)

Jeg lurer i grunn på det samme-jeg har også nylig lest at andre trimester først begynner etter 13 fullgåtte uker..?

Så rart. Googlet jeg også, og far opp fra uke 13 eller etter 12 uker :-) kanskje det kommer an på hvem man spør hehe..

Er merkelig hvor forskjellig sånne ting er fra App til App! Litt frustrerende når man ikke vet hva man skal tro på :p

På mammanett står det at 1 trimester er de 12 første ukene, uansett er jo den mest kritiske faren over da :-)

Når jeg var på ul i dag så spurte jeg om når jeg var i 2 trimester, og jeg fikk beskjed om at jeg er det nå. 12+4 i dag, så tror det er 12 uker....

Back
Topp