Svenske retningslinjer. Norske er uke 13 (12+0) tilog med uke 28 (27+6)Trodde 2. trimester var 14+0. Det som står i Preglife appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svenske retningslinjer. Norske er uke 13 (12+0) tilog med uke 28 (27+6)Trodde 2. trimester var 14+0. Det som står i Preglife appen![]()
Trimester er ingen offisiell medisinsk term og kan derfor variere fra land til land på lik linje som svangerskapslengde som i Norge er 40+3 og kortere i andre land. I Norge er 2 trimester fra uke 13, me andre land kan godt være 14Trodde 2. trimester var 14+0. Det som står i Preglife appen![]()
skal i dag være 12+0 og i 2 trimester
Det er verdt å julble for![]()

Gratulerer!
Kva dato har du termin?
(Berre slik at eg veit ca når eg skal poste huskeliste for andre trimester inn hit)![]()
Trimester er ingen offisiell medisinsk term og kan derfor variere fra land til land på lik linje som svangerskapslengde som i Norge er 40+3 og kortere i andre land. I Norge er 2 trimester fra uke 13, me andre land kan godt være 14
De som har termin 1. juli er 12+0 kommende fredag![]()
Jeg har termin 28.06Gratulerer!
Kva dato har du termin?
(Berre slik at eg veit ca når eg skal poste huskeliste for andre trimester inn hit)![]()
Har du termin i juni eller juli?
Du er selvfølg velkommen til å henge med oss uansett når du har terminHar menstermin 22.06 egentlig, men ettersom jeg tempet vet jeg at el var 04.10, noe som gir meg termin 28.06. Men jeg har «fått tillatelse» til å være her på juli forumet. Kan jo godt være termin blir litt forskjøvet på oul osv..![]()

Jeg har termin 1.juli men først i uke 12 i går. Bor i Danmark og her regner de kun 40 ukerDe som har termin 1. juli er 12+0 kommende fredag![]()