2 trimester :D

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Hihi, 2 trimester og digger det ;) Er det ikke i dette trimesteret man nyter graviditeten mest? :)

Gratulerer!! :D gleder meg til å komme dit selv!! Tiden går så sakte :p
Syntes det gikk sakte fremtil uke 6, så har tiden bare flydd! Hjelper sikkert på med en 1åring i hus, så mye som skjer i hennes utvikling, og det går så fort, følger henne :P

Gratulerer! Jeg er der i morgen. :) Gleder meg til å spre nyheten litt, så jeg kan slutte å være redd for å forsnakke meg.

Gratulerer! Jeg er misunnelig og gleder meg til jeg er der selv:) Er bare i uke 9 ennå, rart at vi kan være på så ulike steder i graviditeten og likevel ha samme terminmåned! Det føles som en evighet til jeg er i 2. trimester.

Gratulerer! Jeg er misunnelig og gleder meg til jeg er der selv:) Er bare i uke 9 ennå, rart at vi kan være på så ulike steder i graviditeten og likevel ha samme terminmåned! Det føles som en evighet til jeg er i 2. trimester.
Det gikk så fort fra uke 9-12 :) og når uke12 er forbi, da flyr tida!

Å så herlig det må føles! Er også i uke 9, eller sier man i uke 10 når man er 9+3?;) det jeg husker fra sist er at når de magiske 12 uker nås så er det plutselig så "kort" til fødsel!! Bare 6 mnd!:)

Å så herlig det må føles! Er også i uke 9, eller sier man i uke 10 når man er 9+3?;) det jeg husker fra sist er at når de magiske 12 uker nås så er det plutselig så "kort" til fødsel!! Bare 6 mnd!:)
Jeg sier at jeg er i uke 13 nå og 1 uke fremover, når jeg er 14 uker, så sier jeg 14 uker frem til 15, osv :)

Gratulerer så mye! :) Prøv å nyt tiden nå :D

jeg er også i 2. trimester nå...skal til legen imorgen, og ta en titt på lillemann. :)

12 uker i morgen... PUH! skal bli godt å bli ferdig med første trimester... føler disse 3 månedene har gått ursent med vilje hehehe :D

Gratulerer. Må nok bare nyte tiden fremover . Den mest plagsomme tiden er nok over :)
jeg gleder meg utrolig mye til å komme til andre semester selv. fire uker til!

Lærer meg aldri dette. Er 2. trimester fra 13+0?

Back
Topp