Hihi, 2 trimester og digger det
Er det ikke i dette trimesteret man nyter graviditeten mest? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, 2 trimester og digger detEr det ikke i dette trimesteret man nyter graviditeten mest?
![]()
Syntes det gikk sakte fremtil uke 6, så har tiden bare flydd! Hjelper sikkert på med en 1åring i hus, så mye som skjer i hennes utvikling, og det går så fort, følger henneGratulerer!!gleder meg til å komme dit selv!! Tiden går så sakte
![]()
Hihi, 2 trimester og digger detEr det ikke i dette trimesteret man nyter graviditeten mest?
![]()
Det gikk så fort fra uke 9-12Gratulerer! Jeg er misunnelig og gleder meg til jeg er der selvEr bare i uke 9 ennå, rart at vi kan være på så ulike steder i graviditeten og likevel ha samme terminmåned! Det føles som en evighet til jeg er i 2. trimester.
Jeg sier at jeg er i uke 13 nå og 1 uke fremover, når jeg er 14 uker, så sier jeg 14 uker frem til 15, osvÅ så herlig det må føles! Er også i uke 9, eller sier man i uke 10 når man er 9+3?det jeg husker fra sist er at når de magiske 12 uker nås så er det plutselig så "kort" til fødsel!! Bare 6 mnd!
![]()
JaLærer meg aldri dette. Er 2. trimester fra 13+0?